Nowości w systemie Proassist marzec/kwiecień 2022

Czy wiesz, że z naszego systemu korzysta obecnie ponad 5000 użytkowników? Rośniemy w siłę, a dodatkowo zgodnie z obietnicą złożoną jeszcze na samym początku naszej ścieżki rozwoju, systematycznie dodajemy nowe opcje i funkcjonalności w oprogramowaniu medycznym Proassist. Sprawdźcie, co nowego dla Was przygotowaliśmy. 

 

Image

Widget z ocenami - drugi etap

Ostatnio dodaliśmy możliwość pozyskiwania ocen od pacjentów, którzy byli na wizycie. W jaki sposób to zrobić możesz przeczytać tutaj. Od teraz masz możliwość publikacji wybranych ocen na swojej stronie internetowej. Oceny mogą dotyczyć zarówno całej placówki, jak i również poszczególnych specjalistów. Wybór ocen, jakie zostaną opublikowane, pozostaje indywidualną decyzją osób, które zarządzają placówką. Pokaż, co o Twojej placówce i specjalistach sądzą inni pacjenci. Zwiększ sprzedaż za sprawą widocznego na stronie internetowej widgetu z wybranymi przez Ciebie ocenami. 

Dodawanie zasobów placówki - sprzęty potrzebne do realizacji wizyt w danej placówce

Dodanie i zarządzanie dostępnością odpowiedniego zasobu pozwala na lepszą organizację pracy placówki medycznej. Zasoby takie jak, niezbędne urządzenia wykorzystywane do konkretnych badań lub zabiegów przez różnych specjalistów to przykładowe zasoby danej placówki. Pod uwagę wziąć należy fakt, że wykorzystanie sprzętu do wykonania USG przez jednego specjalistę, wyklucza możliwość przyjęcia pacjenta na badanie USG przez innego specjalistę (oczywiście w założeniu, że zasób wynosi 1). Określenie ilości zasobów w systemie Proassist i odpowiednie połączenie je z danymi usługami pozwala zredukować ryzyko umawiania pacjentów na te same godziny do różnych specjalistów w sytuacji, kiedy niezbędne byłoby użycie zasobu w tym samym czasie. System zaproponuje w takiej sytuacji pierwszy możliwy termin, gdzie zasób jest dostępny. Co ciekawe, to rozbudowane narzędzie nie ma ograniczeń, co do ilości i różnorodności zasobów wykorzystywanych do danej usługi. Jeden zasób może być wykorzystywany do wielu usług. Dlatego to rozwiązanie powinno przydać się w niejednej placówce.

Aktualizacja integracji z Infermedica.com

W 2 etapie integracji z Infermedica.com udostępniliśmy możliwość wyboru usług, po których umówieniu nie są wysyłane ankiety do pacjenta oraz wyboru specjalistów, których pacjenci nie otrzymują ankiet do wypełnienia przed wizytą. Jeśli w Twojej placówce świadczy usługi ortopeda i nie chce, aby był wysyłany link do ankiety do jego pacjentów przed wizytą, to wtedy ankieta nie jest wysyłana. Podobnie jest w momencie, kiedy dany specjalista nie chce, aby ankieta została wysłana do pacjentów umówionych na daną usługę (ponieważ jej wcześniejsze wypełnienie nie pomoże podczas wizyty/przeprowadzania usługi). Więcej na temat naszej integracji z Infermedica.com, możesz dowiedzieć się tutaj

Wyłączenie wysyłania wiadomości e-mail do pacjentów

System Proassist umożliwia automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail do pacjentów z informacją o dodaniu wizyty w chwili zapisu i w formie przypomnienia o wizycie 24h przed umówionym terminem. Dodatkowa funkcja pozwala na wyłączenie tego typu wiadomości email.

Alerty o chacie

Nowa opcja pozwala otrzymywać powiadomienia o otrzymanych wiadomościach SMS od pacjentów. Alerty będą widoczne przy pacjencie w formie ikonki. Dzięki temu w prosty sposób sprawdzisz, czy pacjent odpisał na wiadomość z placówki. Możesz w każdej chwili włączyć i wyłączać alerty. 

UWAGA: Włączone alerty powodują, że zakładka kalendarz działa wolniej.

Prefix - nowy sposób wpisywania numeru telefonu do karty pacjenta

Zmieniliśmy sposób wpisywania numeru do systemu. Od teraz masz możliwość wybrania odpowiedniego prefiksu, następnie możesz wpisać numer telefonu. Zmiana ta powinna rozwiązać problem związany z błędnym wpisywaniem numerem, a przez to problemami w komunikacji z pacjentami.

Image

Rozliczenie - kwota po przecinku w rozliczeniach

Jeśli chcesz edytować stawkę usługi rozliczeniowej, np. po to, aby zmienić kwotę wynagrodzenia specjalisty, możesz to zrobić z wykorzystaniem kwoty po przecinku.

Image

Dodatkowe ustawienia w panelu użytkownika

Od teraz w Proassist możesz zarządzać uprawnieniami użytkowników, nadając im ograniczenia w zakresie:

  • usuwania wizyt;
  • łączenia klientów;
  • usuwania klientów;
  • eksportu danych klientów.

W ten sposób możesz samodzielnie przydzielić każdemu z użytkowników osobno uprawnienia do poszczególnych funkcji.

Aktualizacja aplikacji mobilnej i dodanie danych rozszerzonych do wizyty

W naszej aplikacji mobilnej, dostępnej na urządzenia z systemem operacyjnym Android i iOS, dodaliśmy dane rozszerzone do wizyty. Ponadto zadbaliśmy o jej kolejną aktualizację po to, aby była dostosowana do obecnych wersji systemów operacyjnych na urządzeniach mobilnych naszych użytkowników.  

Image
proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Wybierz, z kim chcesz się skontaktować:

Edit Content
Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.

Edit Content
Dział pomocy technicznej Proassist pracuje od poniedziałku do piatku w godzinach od 08:00 do 20:00

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.