proassist logo

Program medyczny dla fizjoterapeutów – jaki powinien być?

Ostatnio zaangażowaliśmy się w budowanie coraz szerszej społeczności naszej firmy na LinkedIn. Dzięki temu mieliśmy okazję na przeprowadzenie wielu interesujących rozmów. Do tej pory rozmawialiśmy głównie z fizjoterapeutami. Jeśli któryś z naszych rozmówców przeczyta ten wpis, to z tego miejsca serdecznie Was pozdrawiamy. Nasza wymiana zdań sprawiła do wyciągnięcia przez nas kilku bardzo ważnych i sensownych wniosków. Zatem, jaki jest najlepszy system medyczny dla fizjoterapeutów? Zacznijmy od początku. 

Jaki NIE powinien być program dla fizjoterapeutów?

Jak wygląda zwyczajny dzień w pracy fizjoterapeuty? Na pewno nie wiąże się ze spędzeniem kilku godzin za biurkiem tak, jak może to mieć miejsce w przypadku specjalistów innych specjalizacji z dziedziny medycyny. Jeśli zatem fizjoterapeuci nie spędzają czasu za biurkiem, są bardziej mobilni, żyją w ciągłym biegu, naszym zdaniem niedorzeczne jest zaproponowanie im wyłącznie systemu, który pozwala np. na wypełnienie dokumentacji medycznej wyłącznie przy komputerze. Praca w terenie, w miejscu zamieszkania pacjenta, w szpitalu, w gabinecie, na sali treningowej i tak dalej i tak dalej. Wobec tego alternatywą dla webowego programu medycznego (który również powinien być intuicyjny i dostępny), jest aplikacja mobilna. 

Aplikacja mobilna systemu medycznego – dlaczego warto ją mieć?

O aplikacji mobilnej systemu medycznego opowiemy Wam na przykładzie naszej aplikacji Proassist. Jest ona całkowicie bezpłatna dla naszych użytkowników i dostępne zarówno w przypadku korzystania z urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Android i iOS. Na temat jej atutów moglibyśmy opowiadać godzinami. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na jej intuicyjność. Po drugie aplikacja mobilna to gwarancja dostępności aktualnego grafiku wizyt wyłącznie z wykorzystaniem swojego smartfona. Co więcej, możesz bez większych przeszkód zaznaczyć w telefonie grafik pracy i dostępne godziny, a nawet umówić nowego pacjenta. Po czwarte, aplikacja mobilna to gwarancja możliwości oszczędzenia dodatkowego czasu w postaci wypełniania dokumentacji medycznej głosowo. Po piąte, to rozwiązanie znane większości z nas np. przy odbiorze listów za potwierdzeniem odbioru. Listonosz przynosi wówczas ze sobą tablet, na którym przy pomocy rysika lub palca podpisujemy się. Czy wiesz, że pacjenci w Twoim gabinecie fizjoterapeutycznym również mogą podpisywać wszelkiego rodzaju zgody, informacje i zaznaczać pola bez konieczności drukowania dokumentów? 

Dlaczego warto mieć aplikację mobilną systemu medycznego?

Aplikacja mobilna Proassist to nie tylko dodatkowa forma, która zwiększa dostępność systemu dla osób interesujących się technologią. Niemniej, jak można zaobserwować powyżej – dostępne funkcje aplikacji mobilnej pozwalają na oszczędność czasu. Dzięki aplikacji mobilnej nie jest konieczne gospodarowanie w ciągu swojego dnia dodatkowych godzin na wypełnianie dokumentacji medycznej, czy ustalanie grafiku na najbliższe dni. Dzięki aplikacji mobilnej możesz bez konieczności drukowania dokumentów uzyskać podpisy na niezbędnych zgodach od swoich pacjentów. 

Oprogramowanie medyczne dla fizjoterapeutów – w czym może Ci pomóc?

System medyczny Proassist wraz z outsourcingiem rejestracji pacjentów na wizyty (tak, możemy przejąć rejestrację pacjentów na wizyty do Twojego gabinetu), to szansa na lepsze zarządzanie gabinetem i wykorzystanie swojego potencjału w pełni. Z naszym oprogramowaniem medycznym, możesz wykorzystać, takie rozwiązania jak: 

  • przypomnienia SMS o terminach wizyt – co pozwoli Ci na zmniejszenie współczynnika no-shows (pacjentów zapisanych na wizytę, którzy nie pojawili się w gabinecie); 
  • rejestracji online – zapewnienie możliwości rejestracji wizyt dla pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; 
  • pokazania innym, co sądzą o jakości obsługi Twoi pacjenci – poprzez wykorzystanie narzędzi do marketingu rekomendacji; 
  • skrócenie czasu, niezbędnego do wypełnienia dokumentacji medycznej, dokumentacji pacjenta, rozliczania się z pracownikami w systemie prowizyjnym (procentowo lub kwotowo), rozliczania się z pacjentami i kontrahentami; 
  • poprawie jakości obsługi klienta podczas telefonicznej rejestracji; 
  • połączeniu swoich kalendarzy, gdzie spływają wizyty z różnych miejsc, w jeden, zawsze dostępny.
pl_PLPolish

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!