Outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów to usługa proponowana od ponad sześciu lat przez firmę Proassist. Naszym głównym celem jest odciążenie pracowników placówki medycznej, począwszy od specjalistów, przez managerów i właścicieli placówek medycznych, na telefonicznej rejestracji pacjentów i rejestratorkach medycznych skończywszy. Nasze rozwiązanie jest dedykowane dla placówek medycznych i gabinetów bez względu na ilość specjalistów, którzy przyjmują w danym miejscu.
Samodzielne odbieranie telefonów może być naprawdę kłopotliwe. W grę wchodzi również czas wolny specjalisty (często również właściciela gabinetu), który musi decydować pomiędzy mniejszym prawdopodobieństwem dodzwonienia i umówienia się do placówki, a własnym czasem wolnym. Klienci Proassist mogą liczyć na trzy dostępne opcje współpracy z outsourcingiem telefonicznej rejestracji:
a) całkowite przejęcie rejestracji pacjentów przez telefon
b) przejęcie rejestracji poza godzinami pracy specjalisty, właściciela, rejestracji medycznej etc.
c) wsparcie stacjonarnej rejestracji medycznej w momencie, kiedy jest mocno obciążona
Cena współpracy z telefoniczną rejestracją pacjentów jest niewielka w porównaniu do zatrudnienia rejestratorki medycznej. Co więcej, rozwiązanie oferowane przez Proassist pozwala na poprawę poziomu dostępności telefonicznej rejestracji dla pacjentów. W ofercie telefonicznej rejestracji pacjentów, możesz liczyć na: odbieranie połączeń przez doświadczone rejestratorki, oddzwanianie na nieodebrane połączenia, monitoring połączeń, centralę telefoniczną, usługę asystencką i nagrywanie połączeń.
Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym i chcesz poszerzyć swoją wiedzę, sprawdź nasze darmowe Ebooki!
Informacja o plikach Cookie