Ile możesz zyskać dzięki telefonicznej rejestracji pacjentów?

Na samym początku garść teorii. Outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów to nic innego, jak skorzystanie z firmy, która przejmie zadanie, jakim jest odbieranie telefonów do placówki / gabinetu specjalisty. W Proassist oferujemy możliwość skorzystania z profesjonalnej, telefonicznej rejestracji pacjentów już od 399 zł miesięcznie. Cena i fakt, że nie musisz przygotowywać stanowiska w gabinecie/placówce dla rejestracji wskazuje na to, że outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów pozostaje bardzo opłacalnym rozwiązaniem. Dodatkowo, w cenie systemu medycznego nasi klienci korzystają z nowoczesnego systemu medycznego. Telefoniczna rejestracja pacjentów w Proassist może odbierać połączenia również poza godzinami otwarcia placówki medycznej.

Ile możesz zyskać z telefoniczną rejestracją pacjentów Proassist?

Odbieranie połączeń jest bardzo żmudnym procesem. Należy zdawać sobie sprawę z faktu, że odbieranie połączeń jest niezwykle ważne pod kątem zysków z naszej działalności. Nie odbierając nawet 3 telefonów dziennie, możemy tracić nawet 1 pacjenta tylko z tego tytułu. 

FAKT Średnio 1 na 3 telefony kończy się umówieniem wizyty.

Case study numer 1 

  • Średni koszt wizyty wynosi 150 złotych 
  • Średnio za pierwszym razem do placówki dodzwania się 66%, czyli 2 na 3 osoby. 
  • Do placówki medycznej dzwoni około 20 pacjentów zainteresowanych umówieniem się na wizytę. 

Dzienna strata: 340 złotych

Miesięczne strata: 6800 złotych 

Roczna strata: 83300 złotych

Image
Image
Image

Case study numer 2 

  • Średni koszt wizyty wynosi 250 złotych 
  • Średnio za pierwszym razem do placówki dodzwania się 75%, czyli 3 na 4 osoby. 
  • Do placówki medycznej dzwoni około 10 pacjentów zainteresowanych umówieniem się na wizytę. 

Dzienna strata: 208 złotych 

Miesięczne strata: 4167 złotych 

Roczna strata: 51042 złotych

Image
Image
Image

W jaki sposób może pomóc Proassist w telefonicznej rejestracji pacjentów?

Za sprawą Proassist możesz zwiększyć % odbieranych telefonów nawet do 99%. Opcja ta wiąże się także z odciążeniem rejestracji pacjentów poprzez umożliwienie rejestrowania się na wizyty online za sprawą widgetu. 

Warto dodać, że outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów na wizyty do Twojej placówki jest nie tylko opłacalny ze względu na niski koszt korzystania z usługi, ale również możliwość podnoszenia słuchawki wtedy, gdy placówka medyczna jest nieczynna (poza godzinami pracy).

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.