proassist logo

Kompendium wiedzy na temat telefonicznej rejestracji pacjentów Proassist

W jakich sytuacjach dobrym wyborem jest outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów? Naszym zdaniem trudno wskazać jedyną odpowiedź. Tak naprawdę telefoniczna rejestracja pacjentów, to rozwiązanie dla początkujących specjalistów, specjalistów prowadzących i rozwijających swój gabinet, a także małych, średnich i dużych placówek medycznych.

Formy wsparcia w ramach outsourcingu telefonicznej rejestracji pacjentów

Chociaż na ten temat stworzyliśmy już wiele materiałów, naszym zdaniem nigdy nie będzie ich za wiele. Z biegiem czasu bowiem pojawiają się i pojawiać się będą kolejne pytania, stricte związane z usługą, jak również sprawami technicznymi. Przechodząc do meritum, więcej na temat telefonicznej rejestracji pacjentów, dostępnych form współpracy, możesz dowiedzieć się tutaj. W dużym uproszczeniu, telefoniczna rejestracja pacjentów Proassist, może wesprzeć Twoją placówkę  lub Twój gabinet na jeden z trzech sposobów. 

Po pierwsze, możemy kompleksowo zająć się telefoniczną rejestracją pacjentów na wizyty do Twoich specjalistów. Nasze doświadczone rejestratorki medyczne, skorzystają ze starannie przygotowanego skryptu rozmowy telefonicznej, opracowanego zgodnie z wiedzą medyczną, zasadami panującymi w Twoim podmiocie medycznym, a także na podstawie sprawdzonych i skutecznych technik prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych z pacjentami. Takie przygotowanie zwiększy szanse na zredukowanie ilości niepożądanych luk w grafiku specjalistów.

Po drugie, możemy być wsparciem dla Twoich rejestratorek, które pracują w placówce stacjonarnie. To forma, zapewniająca zwiększenie dostępności świadczonych usług medycznych. Zredukuj sytuacje, związane z brakiem możliwości podniesienia słuchawki i zdecydowania się przez pacjenta na skorzystanie z usług konkurencyjnej placówki. 

Po trzecie, możemy odbierać połączenia do Twojej placówki w godzinach, kiedy jesteś poza gabinetem. 

Ile kosztuje telefoniczna rejestracja na wizyty?

Telefoniczna rejestracja pacjentów Proassist, to alternatywa dla zatrudniania rejestratorek medycznych do swojej placówki. Koszty współpracy? Na nasze wsparcie aż 6 dni w tygodniu, 12 godzin dziennie, możesz liczyć już od 399 złotych miesięcznie. Warto dodać, że rozpoczęcie współpracy w zakresie outsourcingu telefonicznej rejestracji pacjentów, gwarantuje również dostęp do systemu medycznego Proassist w cenie.

W ramach telefonicznej rejestracji pacjentów, możesz liczyć między innymi na:

  • odbieranie połączeń
  • oddzwanianie na połączenia, które nie zostały odebrane
  • monitorowanie historii połączeń
  • stworzenie centrali telefonicznej
  • nagrywanie połączeń
  • usługi asystenckie, takie jak przekładanie wizyt specjalisty na dany termin
  • telefoniczne potwierdzanie wizyt

Dlaczego warto skorzystać z telefonicznej rejestracji pacjentów od Proassist?

  • Oszczędność czasu – Twoja branża jest na tyle wymagająca że pora skorzystać z profesjonalnej pomocy w czynnościach, których nie musisz wykonywać i nadzorować osobiście. Zapewnij sobie oszczędność czasu, zapomnij o nieodebranych telefonach, zwiększ swoją dostępność już od pierwszych dni naszej współpracy! 
  • Oszczędność pieniędzy – prawdopodobnie nie znajdziesz bardziej kompleksowego i profesjonalnego rozwiązania w tej lub niższej cenie. Nie wspominając już o tym, że zatrudnienie niezależnej rejestratorki medycznej, to koszt rzędu kilku tysięcy miesięcznie, a nie kilku stówek (tak, jak jest to podczas współpracy z nami). 
  • Profesjonalizm – opracujemy ramię w ramię z Tobą procedury działania, krok po kroku przygotujemy skrypt, który pozwoli odpowiedzieć na najczęstsze pytania pacjentów, czy mieć pod ręką sprawdzone sposoby na poradzenie sobie z trudnym pacjentem. 
  • Kontrola – z naszą rejestracją pacjentów masz wszystko pod kontrolą. Możesz w dowolnym dla siebie czasie przeanalizować, takie dane jak: średni czas trwania wizyty, procent odebranych połączeń, przeanalizować skrypt rozmów, odsłuchać rozmowy z pacjenta, przeanalizować czas oczekiwania na rozmowę, czy sprawdzić billingi połączeń. 
pl_PLPolish

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!