W jakich sytuacjach dobrym wyborem jest outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów? Naszym zdaniem trudno wskazać jedyną odpowiedź. Tak naprawdę telefoniczna rejestracja pacjentów, to rozwiązanie dla początkujących specjalistów, specjalistów prowadzących i rozwijających swój gabinet, a także małych, średnich i dużych placówek medycznych.
Chociaż na ten temat stworzyliśmy już wiele materiałów, naszym zdaniem nigdy nie będzie ich za wiele. Z biegiem czasu bowiem pojawiają się i pojawiać się będą kolejne pytania, stricte związane z usługą, jak również sprawami technicznymi. Przechodząc do meritum, więcej na temat telefonicznej rejestracji pacjentów, dostępnych form współpracy, możesz dowiedzieć się tutaj. W dużym uproszczeniu, telefoniczna rejestracja pacjentów Proassist, może wesprzeć Twoją placówkę lub Twój gabinet na jeden z trzech sposobów.
Po pierwsze, możemy kompleksowo zająć się telefoniczną rejestracją pacjentów na wizyty do Twoich specjalistów. Nasze doświadczone rejestratorki medyczne, skorzystają ze starannie przygotowanego skryptu rozmowy telefonicznej, opracowanego zgodnie z wiedzą medyczną, zasadami panującymi w Twoim podmiocie medycznym, a także na podstawie sprawdzonych i skutecznych technik prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych z pacjentami. Takie przygotowanie zwiększy szanse na zredukowanie ilości niepożądanych luk w grafiku specjalistów.
Po drugie, możemy być wsparciem dla Twoich rejestratorek, które pracują w placówce stacjonarnie. To forma, zapewniająca zwiększenie dostępności świadczonych usług medycznych. Zredukuj sytuacje, związane z brakiem możliwości podniesienia słuchawki i zdecydowania się przez pacjenta na skorzystanie z usług konkurencyjnej placówki.
Po trzecie, możemy odbierać połączenia do Twojej placówki w godzinach, kiedy jesteś poza gabinetem.
Telefoniczna rejestracja pacjentów Proassist, to alternatywa dla zatrudniania rejestratorek medycznych do swojej placówki. Koszty współpracy? Na nasze wsparcie aż 6 dni w tygodniu, 12 godzin dziennie, możesz liczyć już od 399 złotych miesięcznie. Warto dodać, że rozpoczęcie współpracy w zakresie outsourcingu telefonicznej rejestracji pacjentów, gwarantuje również dostęp do systemu medycznego Proassist w cenie.
W ramach telefonicznej rejestracji pacjentów, możesz liczyć między innymi na:
Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym i chcesz poszerzyć swoją wiedzę, sprawdź nasze darmowe Ebooki!
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.