Zastanawiasz się nad tym, jak powinna być zorganizowana rejestracja pacjentów w Twoim gabinecie lub placówce medycznej? Obecne rozwiązania umożliwiają wielotorowe działania i najbardziej korzystną opcją będzie połączenie formy telefonicznej i internetowej. O czym zatem warto wiedzieć, w trakcie tworzenia elementów takich jak rejestracja pacjentów online i telefoniczna rejestracja pacjentów? Dziś rozważymy ten temat i przeanalizujemy go od podstaw.
Problematyczna sytuacja, która pojawia się w wielu gabinetach medycznych i placówkach, są… ludzkie ograniczenia. Zazwyczaj zatrudniona rejestratorka lub rejestratorki mają ręce pełne roboty, co znacznie ogranicza ich możliwości w kontekście odbierania telefonów od potencjalnych pacjentów. Dodatkowo, Twoja placówka jest czynna w określonych godzinach, co znacznie redukuje dostępność do rejestracji w przypadku wykorzystywania wyłącznie tradycyjnej formy na umawianie wizyt do specjalisty.
Aby tego uniknąć, warto zwrócić uwagę na rozwiązania, takie jak internetowa rejestracja pacjentów w połączeniu z telefoniczną rejestracją pacjentów. Nie ulega wątpliwości, że coraz częściej potencjalni pacjenci korzystają właśnie z internetu w kontekście poszukiwania wolnych terminów do konkretnego lekarza specjalisty. Zatem, aby nie wpaść w błędne koło, kiedy to pacjent nie może się dodzwonić, bo rejestratorka nie jest dostępna (ze względu na godziny pracy) lub jest zajęta (innymi sprawami, związanymi z dokumentacją medyczną), warto przygotować rozwiązania takie jak elektroniczna rejestracja pacjentów na Twojej stronie internetowej i zewnętrznych pracowników, którzy zajmą się obsługą telefonicznej rejestracji wizyt.
Więcej na temat usług związanych z telefoniczną rejestracją pacjentów możesz dowiedzieć się na naszej stronie internetowej. Przeprowadzenie rejestracji pacjentów online jest możliwe w sytuacji, kiedy masz swoją stronę internetową. Wówczas stworzenie systemu do umawiania wizyt nie jest skomplikowanym procesem, a Ty cieszysz się z otwartego systemu rejestracji 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Korzystanie z oprogramowania medycznego Proassist, połączonego z telefoniczną rejestracją gwarantuje Ci kolejną przewagę nad konkurencją. Mianowicie – nasza telefoniczna rejestracja pacjentów odbiera telefony od poniedziałku do piątku, między godziną 8:00, a 21:00 oraz w soboty od 8:00 do 15:00. Dzięki temu “dowozimy” wyniki w postaci zwiększenia stopnia odbieralności połączeń nawet o 95 procent, a Twoi pacjenci oczekują na podniesienie słuchawki niecałe 9 sekund. Jeśli połączenie zostanie zakończone przed odebraniem telefonu, oddzwonimy do pacjenta.
Rejestracja pacjentów na wizyty to w wielu placówkach medycznych ogromny problem. Zdarza się bowiem, że nikt z personelu nie jest w stanie odebrać telefonu w konkretnym czasie. Taka sytuacja (kiedy nie oddzwonimy do pacjenta natychmiast) rodzi ogromne zagrożenie – sfrustrowany pacjent z pewnością zatelefonuje za moment do konkurencji, która słuchawkę może podnieść i umówić naszego potencjalnego jeszcze przed chwilą pacjenta na wizytę u siebie. Dlatego telefoniczna rejestracja pacjentów i udostępnienie formy, jaką jest rejestracja pacjentów przez internet, to skuteczna forma poradzenia sobie z tym problemem.
Jesteś zainteresowany? Umów się na prezentację demo lub wypróbuj oprogramowanie medyczne Proaasist podczas darmowego okresu próbnego.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.