Outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów i jego wpływ na rozwój placówki medycznej

Outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów to usługa proponowana od ponad sześciu lat przez firmę Proassist. Naszym głównym celem jest odciążenie pracowników placówki medycznej, począwszy od specjalistów, przez managerów i właścicieli placówek medycznych, na telefonicznej rejestracji pacjentów i rejestratorkach medycznych skończywszy. Nasze rozwiązanie jest dedykowane dla placówek medycznych i gabinetów bez względu na ilość specjalistów, którzy przyjmują w danym miejscu. 

Telefoniczna rejestracja pacjentów Proassist

Samodzielne odbieranie telefonów może być naprawdę kłopotliwe. W grę wchodzi również czas wolny specjalisty (często również właściciela gabinetu), który musi decydować pomiędzy mniejszym prawdopodobieństwem dodzwonienia i umówienia się do placówki, a własnym czasem wolnym. Klienci Proassist mogą liczyć na trzy dostępne opcje współpracy z outsourcingiem telefonicznej rejestracji

a) całkowite przejęcie rejestracji pacjentów przez telefon 

b) przejęcie rejestracji poza godzinami pracy specjalisty, właściciela, rejestracji medycznej etc. 

c) wsparcie stacjonarnej rejestracji medycznej w momencie, kiedy jest mocno obciążona

Image

Korzyści z wyboru telefonicznej rejestracji pacjentów

  1. Skuteczność — nasza telefoniczna rejestracja pacjentów jest skuteczna ze względu na m.in.: wykorzystywanie skryptu rozmowy telefonicznej, doświadczeniu rejestratorek Proassist i skróceniu czasu oczekiwania na odebranie telefonu. 
  2. Więcej pacjentów — w Proassist zadbamy o wsparcie Twojej telefonicznej rejestracji pacjentów, przy jednoczesnym zapewnieniu nowych możliwości na rejestrację, takich jak całodobowa rejestracja pacjentów na WWW placówki medycznej. 
  3. Więcej rekomendacji — większa ilość pacjentów, idąca w parze z automatyczną wysyłką prośby o wystawienie rekomendacji dla specjalisty i całej placówki. 
  4. Oszczędność — koszt miesięcznej współpracy rozpoczyna się już od 399 złotych. 
  5. Work Life Balance — jeśli prowadzisz samodzielny gabinet, możesz cieszyć się z większej ilości wolnych godzin lub lepszego gospodarowania czasem.

Outsourcing rejestracji pacjentów

Cena współpracy z telefoniczną rejestracją pacjentów jest niewielka w porównaniu do zatrudnienia rejestratorki medycznej. Co więcej, rozwiązanie oferowane przez Proassist pozwala na poprawę poziomu dostępności telefonicznej rejestracji dla pacjentów. W ofercie telefonicznej rejestracji pacjentów, możesz liczyć na: odbieranie połączeń przez doświadczone rejestratorki, oddzwanianie na nieodebrane połączenia, monitoring połączeń, centralę telefoniczną, usługę asystencką i nagrywanie połączeń.

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.