Webinar pozwala na szersze poznanie zalet systemu Proassist. Przedstawione funkcjonalności są ułatwieniem dla pacjentów, lekarzy i rejestracji medycznej. Sprawdź, w jaki sposób widget rejestracji online powinien być skonfigurowany na Twojej stronie internetowej.
Oprócz telefonicznej rejestracji pacjentów, zainteresowane osoby mogą skorzystać z intuicyjnej formy rezerwacji terminu wizyty online. System sprawdza najbliższe dostępne terminu do konkretnego specjalisty, pacjent może wybrać dogodny dla niego termin. Następnie uzupełnia formularz po wybraniu terminu – każda placówka medyczna może wyznaczyć, które pola są wymagane do zarezerwowania wizyty i są zaznaczone wówczas gwiazdką czerwoną.
Przykład:
Dokończenie rejestracji następuje przez wpisanie kodu SMS. W ten sposób nie musimy obawiać się, że fałszywe rezerwacje będą blokowały nam dostępnych terminów dla prawdziwych pacjentów, a pacjent ma pewność, że jego rezerwacja przebiegła pomyślnie.
Na stronie internetowej placówki medycznej warto umieścić widget w panelu bocznym, który będzie wysuwany na każdej z podstron oraz zakładkę statyczną. W każdy momencie, na którym użytkownik jest na stronie, system gwarantuje cały czas możliwość rejestracji. W przypadku omawiania usług gwarantowanych przez danego specjalistę, na tej stronie powinna znaleźć się również możliwość bezpośredniego umówienia się do konkretnego specjalisty. Możliwość rejestracji online nie powinna przekierować na portale zewnętrzne.
Kiedy konkurencja ma lepsze ceny lub krótsze terminy, w takiej sytuacji stracimy pacjenta. Widget na stronie nie przekierowuje do żadnych portali i jest bezpośrednio umieszczony na stronie internetowej konkretnej placówki medycznej, nie ma tutaj odnośników do żadnej konkurencji.
Rejestracja nie powinna wyglądać na zasadzie formularza, wówczas nie dochodzi do rezerwacji. Rejestratorka w takiej sytuacji musi zadzwonić – co jest stratą czasu dla rejestracji i pacjenta. Rejestracja online musi być takim narzędziem, które od razu dokonuje rejestracji i umieszcza nową wizytę bezpośrednio w systemie.
Dobrze, aby rejestracja była przystosowana do widoku mobilnego —- dokonanie zapisu przy dobrej jakości widoczności na urządzeniach mobilnych pozostaje znacznie prostsze, przez co pacjenci chętniej skorzystają z tego rozwiązania.
Pacjent dokonując zapisu przez widget Proassist, dokonuje zapisu, który trafia bezpośrednio do systemu. W ten sposób prowadzony jest jeden kalendarz, co znacznie ułatwia pracę specjalisty i organizację placówki. Karta pacjenta tworzy się automatycznie — lekarz nie musi jej już zakładać, aby uzupełnić dokumentację medyczną.
Usługi na widgecie – placówka ustala jacy specjaliści i jakie usługi mają być widoczne. Jeśli w placówce świadczonych jest x usług, ale y usług jest skomplikowanych i nie powinno się ich rezerwować online (bo jest wymagana do nich kwalifikacja na przykład zabiegi), możliwe jest wybranie tylko tych usług, które mają się wyświetlać.
Z Proassist sam decydujesz jak nazwiesz usługi — pacjent powinien mieć listę prostą i konkretną, ponieważ nie posiada specjalistycznej wiedzy, aby wybrać sposób wykonania danej usługi, czy użycie konkretnego preparatu.
W momencie dokonywania rezerwacji, pacjent może być zmuszony do płatności online albo mieć wybór – wszystko pozostaje uzależnione od tego, czy na dany zabieg wymagana jest przedpłata.
Rejestracja zewnętrzna telefoniczna działa 6 dni w tygodniu. Może być dla Ciebie wsparciem lub możemy odbierać wszystkie połączenia kierowane do placówki medycznej.
Kiedy pacjent nie ma sprecyzowanej prośby o tym, że chce umówić się do konkretnego specjalisty tylko po chce się umówić na wizytę jak najszybciej – system podpowie to rejestratorce najbliższy termin oraz ewentualne informacje o konieczności przygotowania do badania.
Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym i chcesz poszerzyć swoją wiedzę, sprawdź nasze darmowe Ebooki!
Informacja o plikach Cookie