proassist logo

Oprogramowanie medyczne - poznaj zalety systemu Proassist

Odwiedź grupę na Facebooku, aby mieć stały dostęp do informacji z branży medycznej!

Webinar pozwala na szersze poznanie zalet systemu Proassist. Przedstawione funkcjonalności są ułatwieniem dla pacjentów, lekarzy i rejestracji medycznej. Sprawdź, w jaki sposób widget rejestracji online powinien być skonfigurowany na Twojej stronie internetowej. 

Kanały zapisu pacjenta na wizytę - wszystko odnotowane w Twoim systemie

Oprócz telefonicznej rejestracji pacjentów, zainteresowane osoby mogą skorzystać z intuicyjnej formy rezerwacji terminu wizyty online. System sprawdza najbliższe dostępne terminu do konkretnego specjalisty, pacjent może wybrać dogodny dla niego termin. Następnie uzupełnia formularz po wybraniu terminu – każda placówka medyczna może wyznaczyć, które pola są wymagane do zarezerwowania wizyty i są zaznaczone wówczas gwiazdką czerwoną. 

Przykład: 

  • (Imię nazwisko telefon adres e mail) – dane wymagane
  • Płatność online lub płatność na miejscu po przyjściu do placówki (płatność online może być możliwe lub konieczna). 

Dokończenie rejestracji następuje przez wpisanie kodu SMS. W ten sposób nie musimy obawiać się, że fałszywe rezerwacje będą blokowały nam dostępnych terminów dla prawdziwych pacjentów, a pacjent ma pewność, że jego rezerwacja przebiegła pomyślnie.

Największe zalety rejestracji online

 

  • rejestracja online dostępne 24/7 – pacjent nie jest uzależnione od godzin pracy, dokonuje rezerwacji wtedy, kiedy ma czas. 
  • brak jakichkolwiek ograniczeń – osoba prowadząca rozmowę może to robić tylko na raz z jedną osobą, tutaj może na raz umówić się kilku pacjentów
  • pacjent może zapłacić od razu w momencie dokonania rejestracji 
  • proces zapisu online jest bardzo prosty – pacjent ma do wyboru lekarza i usługę na którą chce się umówić. jest mniejsze prawdopodobieństwo, że pacjent popełni jakiś błąd podczas rezerwacji.

Jak powinna wyglądać rejestracja online? 

Na stronie internetowej placówki medycznej warto umieścić widget w panelu bocznym, który będzie wysuwany na każdej z podstron oraz zakładkę statyczną. W każdy momencie, na którym użytkownik jest na stronie, system gwarantuje cały czas możliwość rejestracji. W przypadku omawiania usług gwarantowanych przez danego specjalistę, na tej stronie powinna znaleźć się również możliwość bezpośredniego umówienia się do konkretnego specjalisty. Możliwość rejestracji online nie powinna przekierować na portale zewnętrzne. 

Kiedy konkurencja ma lepsze ceny lub krótsze terminy, w takiej sytuacji stracimy pacjenta. Widget na stronie nie przekierowuje do żadnych portali i jest bezpośrednio umieszczony na stronie internetowej konkretnej placówki medycznej, nie ma tutaj odnośników do żadnej konkurencji. 

Rejestracja nie powinna wyglądać na zasadzie formularza, wówczas nie dochodzi do rezerwacji. Rejestratorka w takiej sytuacji musi zadzwonić – co jest stratą czasu dla rejestracji i pacjenta. Rejestracja online musi być takim narzędziem, które od razu dokonuje rejestracji i umieszcza nową wizytę bezpośrednio w systemie. 

Dobrze, aby rejestracja była przystosowana do widoku mobilnego —- dokonanie zapisu przy dobrej jakości widoczności na urządzeniach mobilnych pozostaje znacznie prostsze, przez co pacjenci chętniej skorzystają z tego rozwiązania.

Udogodnienia dla specjalistów i rejestracji 

Pacjent dokonując zapisu przez widget Proassist, dokonuje zapisu, który trafia bezpośrednio do systemu. W ten sposób prowadzony jest jeden kalendarz, co znacznie ułatwia pracę specjalisty i organizację placówki. Karta pacjenta tworzy się automatycznie — lekarz nie musi jej już zakładać, aby uzupełnić dokumentację medyczną.

Usługi na widgecie – placówka ustala jacy specjaliści i jakie usługi mają być widoczne. Jeśli w placówce świadczonych jest x usług, ale y usług jest skomplikowanych i nie powinno się ich rezerwować online (bo jest wymagana do nich kwalifikacja na przykład zabiegi), możliwe jest wybranie tylko tych usług, które mają się wyświetlać. 

Z Proassist sam decydujesz jak nazwiesz usługi — pacjent powinien mieć listę prostą i konkretną, ponieważ nie posiada specjalistycznej wiedzy, aby wybrać sposób wykonania danej usługi, czy użycie konkretnego preparatu. 

Rejestracja online a system Proassist 

W momencie dokonywania rezerwacji, pacjent może być zmuszony do płatności online albo mieć wybór – wszystko pozostaje uzależnione od tego, czy na dany zabieg wymagana jest przedpłata. 

  • Widget jest dostępny i możliwy do pobrania i samodzielnego umieszczenia na stronie internetowej. 
  • Wersja statyczna zostaje personalnie przygotowana dla każdej placówki lub gabinetu przez dział Customer Success. 
  • Jeśli posiadasz fanpage na Facebooku – możesz umieścić rejestracje bezpośrednio na FB – dział Customer Success przygotuje dla Ciebie personalny widget.

Dodatkowa forma pomocy organizacji w systemie Proassist 

Rejestracja zewnętrzna telefoniczna działa 6 dni w tygodniu. Może być dla Ciebie wsparciem lub możemy odbierać wszystkie połączenia kierowane do placówki medycznej.

  • Wsparcie – odbieramy połączenia tych których rejestracja stacjonarna nie jest w stanie przechwycić lub odbieramy przed i po godzinach pracy Twojej rejestracji. Każdy zapis jest dokonywany w jednym terminarzu w systemie Proassist. 
  • W systemie dokonasz sprawdzenia źródła rezerwacji —– skąd pochodzi rezerwacja. 
  • System Proassist ułatwia proces prowadzenia rozmów z pacjentami, dokonywania zapisów i udzielania informacji pacjentowi przez rejestrację. 

Wybrane funkcjonalności systemu Proassist 

  • przechowywanie informacji dot. specjalistów – specjalista może mieć dodane w systemie dodatkowe informacje, które są dostępne – czy dany specjalista przyjmuje dzieci, jakie są ograniczenia wiekowe, kontakt ze specjalista, czy przyjmuje w szpitalu, świadczenie innych usług itp. 
  • zapis telefoniczny i zapis online – płatności online – rejestracja niezależnie od źródła jest wzbogacona o możliwość dokonania płatności internetowej 
  • informacje na temat placówki – dotarcie do gabinetu lekarskiego, jak dotrzeć do placówki, jakim komunikacją miejską dotrzeć, punkty charakterystyczne, parking, podjazd dla osób niepełnosprawnych, dostępne formy płatności, formy potwierdzeń, dodatkowy cennik.
  • system Proassist jest tak skonstruowany, aby ułatwić proces rejestracji – rejestratorka nie musi znać nazwy usług konkretnych specjalistów bowiem otrzyma w systemie taką podpowiedź.

Kiedy pacjent nie ma sprecyzowanej prośby o tym, że chce umówić się do konkretnego specjalisty tylko po chce się umówić na wizytę jak najszybciej – system podpowie to rejestratorce najbliższy termin oraz ewentualne informacje o konieczności przygotowania do badania.

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!