Obsługa pacjentów w gabinecie psychologa – na co zwrócić uwagę?

Co możesz zrobić, aby ułatwić pacjentowi gabinetu/poradni psychologicznej korzystania z Twoich usług? Poniżej przekazujemy najważniejsze wskazówki na ten temat i mamy nadzieję, że dzięki skorzystaniu z systemu Proassist, wykorzystasz funkcje, które ułatwią pacjentowi zarówno proces rejestracji na wizytę, jak i również czynne skorzystanie z usług. 

Rejestracja na wizyty u psychologa – jak je uprościć?

Zwróć uwagę na to, aby rejestracja na wizyty w gabinecie psychologa była dostępna przez całą dobę i możliwie uproszczona. Aby o to zadbać, możesz skorzystać z widżetu do rejestracji online systemu medycznego Proassist i udostępnić go na stronie internetowej gabinetu. Funkcja rejestracji wizyt online jest podobnie jak portal znanylekarz.pl zintegrowany z terminarzem wizyt. Zwiększenie poziomu komfortu podczas umawiania się na wizytę sprawia, że z większym prawdopodobieństwem pacjenci dokonają rejestracji na pierwszą wizytę i rozpoczną terapię w gabinecie psychologicznym. 

system w gabinecie psychologicznym

Zwróć uwagę na systematyczną komunikację

Wybranie systemu Proassist pozwala na systematyczne komunikowanie się. Udogodnieniem jest przypominanie o umówionych wizytach i pozostawanie w stałym kontakcie z pacjentem – zarówno wtedy, kiedy pacjent tego potrzebuje, jak również w formie przypomnienia, czy marketingu SMS. Pacjent może nie pamiętać dokładnego terminu umówionej wizyty lub usilnie próbować skomunikować się z psychologiem. Dogodnym rozwiązaniem będzie komunikacja w formie wiadomości SMS – przypomnień i powiadomień. 

Zadbaj o dostępność różnych form konsultacji

Zwiększ swoją dostępność poprzez zapewnienie dostępu do konsultacji w gabinecie i zdalnych form – czyli konsultacji telefonicznych, za pośrednictwem czatu lub wideoczatu. Wyżej wymienione kanały komunikacji są szczególnie polecane w momencie kontynuowania terapii pacjenta lub w momencie, gdy gabinet jest położony kilkaset kilometrów od miejsca zamieszkania pacjenta i dojazd na wizyty byłby kłopotliwy.

Image

Chcesz lepiej zarządzać swoją
placówką medyczną?

Chcesz lepiej zarządzać swoją placówką medyczną? Bądź na bieżąco z najnowszym contentem w tej tematyce. Zostaw nam swój adres mailowy, a raz w miesiącu otrzymasz od nas zestawienie materiałów, które mogą Cię zainteresować.

Podczas wizyty skup się na przyjmowaniu pacjenta

Zamiast notować, czy wypełniać dokumentację, zwróć uwagę na to, co na etapie przeprowadzania konsultacji powinno być najbardziej istotne – na pacjencie. Dużym ułatwieniem będzie dla Ciebie szereg funkcjonalności, takich jak – głosowe wypełnianie wizyt, wgrywanie zdjęć do systemu, czy korzystanie z szablonów dokumentacji i e-dokumentów. 

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!