proassist logo

Czy placówka medyczna może wdrażać działania reklamowe? Jeśli tak to jakie?

Własny gabinet i przychodnia lub wielospecjalistyczna klinika medyczna, wymaga znajomości wiedzy na temat legalnych działań reklamowych, jakie można wdrożyć. Obecnie reklama usług medycznych jest bardzo popularna, niestety mimo faktu, że niektóre z rozwiązań są zakazane, wciąż wiele osób o nich nie pamięta. 

Marketing usług medycznych – na co zwrócić uwagę?

Marketing placówki medycznej wymaga podejścia, które pozwoli na wyróżnienie się na tle konkurencji. Dzięki temu marketing będzie dopasowany do działań marketingowych i budowania wśród pacjentów pozytywnego wizerunku placówki medycznej/ gabinetu medycznego. Musimy pamiętać o tym, że usługi medyczne należą do dynamicznie rozwijanego sektora. Rosnąca świadomość dbania o zdrowie i wyższy poziom skłonności pacjentów do inwestowania w usługi medyczne, może pozytywnie Cię zaskoczyć. Nic więc dziwnego, że reklama usług medycznych jest konieczna, biorąc pod uwagę chociażby oczekiwania związane z jakością obsługi i świadczonych usług. 

Marketing placówki medycznej – na czym polega?

Budowanie marki osobistej powinno wiązać się z przyciągnięciem nowych pacjentów i utrzymaniem ich przy swojej placówce medycznej. Oprócz tego skuteczne działania z zakresu marketingu usług medycznych powinny pozwolić na wyróżnienie się na tle konkurencji. Reklama usług medycznych to szerokie spektrum działania, które polegają w dużej mierze na dostarczaniu do pacjentów informacji o funkcjonowaniu danej placówki, budowania zaufania a także tworzenia pozytywnego wizerunku krok po kroku. Warto wiedzieć, że dobry marketing usług medycznych ma wpływ również na wzrost sprzedaży oferowanych usług przez placówkę medyczną/ gabinet medyczny. 

O co chodzi z marketingiem medycznym?

Zgodnie z obecnie obowiązującym prawem, podmiot wykonujący działalność leczniczą może jedynie podawać do publicznej wiadomości informacji o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych. Treść i forma przekazywanych informacji nie może mieć charakteru reklamowego. 

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!