Z tego artykułu dowiesz się:
Prowadzenie rejestracji w gabinecie fizjoterapeutycznym to kluczowy element pod kątem rozwoju Twojej placówki, zysku ze świadczonych usług, rezultatów rozpoczynanej działalności, a czasem nawet jej przetrwania na rynku. Aby uzyskać efekty pod kątem przyjmowania odpowiedniej ilości Pacjentów, należy zastosować prostą, ale przynoszącą rezultaty metodę.
Chodzi o odbieranie telefonów, zamiast oddzwanianie. Oczywiście jeden specjalista (w dodatku specjalista w swojej dziedzinie, a nie rejestrator medyczny) nie podoła przyjmowaniu Pacjentów, komunikacji telefonicznej i realizacji zakresu usług. Zamiast tego możesz sprawdzić, jak w procesie rejestracji Pacjentów w gabinecie fizjoterapeutycznym może pomóc Ci ProAssist.
Nie mamy wątpliwości, że w kontekście strony internetowej dla swojego gabinetu, zdążyłeś przeczytać już wiele. Nie wszystkie z informacji są prawdziwe i niezbędne niemniej, samo posiadanie domeny z dostępem do możliwości rejestracji online ma kluczowy wpływ na uzyskane efekty.
Działania reklamowe, zmierzają oczywiście do zwiększenia ilości rejestrowanych wizyt Pacjentów. Aby zmniejszyć ryzyko tego, że zainteresowana osoba nie da rady skontaktować się z Tobą telefonicznie, warto wykorzystać dostęp do strony głównej i umieścić na niej widget do rejestracji.
Co ważne, strona internetowa to taki całodobowy punkt rejestracji. Pacjenci mają dowolność pod względem godziny i dnia zapisania się na wizytę. Z kolei rejestracja pracuje w określonych godzinach i ryzyko, że Pacjent zainteresuje się Twoją ofertą w dniach/godzinach wolnych od pracy, jest bardzo wysokie.
Wykonywany przez Ciebie zawód wymaga niezwykłej precyzji i wielu lat nauki. Na pewno wiesz, że w ramach świadczonych przez siebie usług możesz zaoferować wiele usług. Warto, aby ograniczyć je do minimum. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na to, że Pacjent nie zna się na fizjoterapii. Po prostu wie, że odczuwa ból lub dyskomfort.
System przypominania o tym, że dana osoba dokonała rejestracji. Przypomnienie zmniejsza ryzyko zaistnienia sytuacji, w których jako specjalista spędzasz czas w gabinecie na tzw. “pustych przebiegach”. Nawet, jeśli dowiesz się o nieobecności Pacjenta dzień przed planowaną wizytą – może zorganizować swój dzień lub poinformować z wykorzystaniem mediów społecznościowych o terminie Last Minute.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.