proassist logo

Marketing medyczny - sprawdzone pomysły dla Twojej placówki

Jesteś właścicielem placówki medycznej, ale mimo usilnych starań, wciąż masz luki w grafiku? W takim razie, warto zastanowić się nad wdrożeniem podstawowych i sprawdzonych pomysłów na marketing medyczny. Poniżej przestawiliśmy niektóre z nich. Mamy nadzieję, że nie tylko zwrócą one Twoją uwagę, ale co najważniejsze – pozwolą na wykorzystanie potencjału Twojego podmiotu medycznego. Życzymy udanej lektury!

Wizytówka Google Moja Firma dla gabinetu medycznego

Dlaczego Wizytówka Google Moja Firma to ciekawa propozycja dla Twojego gabinetu medycznego? Przede wszystkim warto rozpatrzyć fakt jej posiadania przez trzy aspekty – dostępności, wygody i kosztów z nią związanych. Wizytówka Google Moja Firma jest niezastąpionym narzędziem, z którego korzysta większość z nas. Kiedy wyszukujesz trasę dojazdu do danego miejsca, to świadomie lub nie, ale wykorzystujesz przekazane informacje. 

Często zdarza się, że dana placówka ma już swoją wizytówkę, ale jest ona nieaktualna – bo na przykład była zakładana w pośpiechu/ inny użytkownik (pacjent) zaproponował, że taki gabinet znajduje się w danym miejscu, więc użytkownicy znajdą tylko adnotację z adresem. Biorąc pod uwagę drugi i trzeci punkt – czyli fakt wygody i zerowych kosztów założenia oraz optymalizacji wizytówki Google Moja Firma – po prostu warto poświęcić kilka godzin na to, aby dobrze ją przygotować.

  • Wizytówka Google Moja Firma placówki medycznej wyświetla się zaraz po płatnych materiałach w wynikach wyszukiwania. Trudno uzyskać tak wysoką pozycję nawet na lokalne frazy kluczowe. W dodatku pozycjonowanie własnej strony internetowej to znaczenie wyższy koszt. 
  • Wizytówka Google gabinetu lekarskiego powinna zawierać podstawowe informacje teleadresowe – takie jak: godziny otwarcia, nazwę placówki, dokładny adres, usługi dostępne na miejscu i wszelkie udogodnienia, które mogą zainteresować pacjenta (np. bezpłatny parking dla pacjentów itp.). 
  • Wizytówka Google to jedna z forma marketingu medycznego w bezpiecznej odsłonie. 

Wskazówka: Jeśli chcesz wyświetlać się wyżej wyników wyszukiwania, zwróć uwagę na dwie kwestie: 

Po pierwsze już w nazwie firmy (nie musi bowiem być ona tożsama z nazwą podmiotu podaną przy rejestracji działalności) wykorzystaj frazy kluczowe, na które mogą wyszukiwać Cię pacjenci. Zamiast – Doktor Jan Kowalski, napisz Ortopeda Doktor Jan Kowalski Poznań 

Po drugie postaw na systematyczne aktualizowanie, powiadaj o nowościach i publikuj zdjęcia ze swojej placówki. 

Darmowe portale i katalogi firm

Zasada bardzo podobna, jak do Wizytówki Google Moja Firma. Warto wykorzystać miejsca, takie jak PanoramaFirm, Zumi, czy Yelp po to, aby Twoja placówka była widoczna w sieci. Tak zwane wizytówki NAP składają się z danych, takich jak: nazwa firmy, numer telefonu, adres strony internetowej, adres siedziby firmy. W niektórych serwisach możliwe jest opcjonalne dodanie krótkiego opisu, elementów świadczonej oferty i innych, istotnych danych. Zazwyczaj katalogi firm to miejsca darmowe, w niektórych sytuacja istnieje możliwość wykupienia dodatkowej formy promocji na tych serwisach. 

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!