proassist logo

Jakie nazewnictwo usług zastosować?

Zamierzasz otworzyć własny gabinet specjalistyczny? A może prowadzisz już swoją praktykę, ale nie wiesz, w jaki sposób nazwać poszczególne usługi po to, aby ich nazewnictwo było przyjazne pod kątem potencjalnego pacjenta? Przygotowaliśmy dla Was garść praktycznych wskazówek. 

Nazwanie usług medycznych

Usługi szczególnie w przypadku rejestracji online powinny nazywać się w taki sposób, aby pacjent wiedział, co ma wybrać. Z perspektywy naszych klientów możemy wyciągnąć pewne wnioski. Między innymi, z sytuacji tworzenia szczegółowej oferty z nazewnictwem specjalistycznym, zmniejszamy prawdopodobieństwo zapisania się na wizytę – pacjent ma bowiem do podjęcia wielu decyzji, dlatego warto zmniejszyć ich ilość z wykorzystaniem dostępnych sposobów. 

Zamiast Mezoterapia igłowa z preparatem CytoCare S Line

Lepiej Mezoterapia igłowa konsultacja – 200 zł – 500 zł* 

*koszt związany z wyborem preparatu po konsultacji 

Check lista zasad tworzenia oferty usług medycznych

Jeśli chcesz, aby cennik i oferta, którą umieścisz na swojej stronie internetowej, były przedstawione w sposób przystępny i dostępny dla potencjalnych pacjentów, warto zwrócić uwagę na poszczególne elementy i nasze wskazówki. 

  1. Staraj się stworzyć ofertę i cennik, które będą czytelne. 
  2. Zwróć uwagę na to, aby pacjent nie miał za szerokiego wyboru – pacjent nie musi wiedzieć, z wykorzystaniem którego preparatu będzie wykonywany dany zabieg. 
  3. Oferta nie powinna być zbyt długa – zamiast umieszczania na stronie bardzo szczegółowej oferty, podziel ją np. na usługi, konsultacje, zabiegi, badania. Podaj koszt np. za konsultację i informacje o tym, że w zależności od potrzebnego badania, czy wykorzystanego preparatu podczas wizyty, będzie wynosił np. od 100 do 350 złotych. 
  4. Oferta powinna być kompletna, ale nie nudna. Powinna pozwalać na wybór konkretnej usługi świadczonej przez specjalistę/placówkę i umówienie się na nią bez podejmowania dodatkowych decyzji. 

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!