Czy wiesz, że placówka medyczna w przypadku jej digitalizacji może działać skuteczniej? Spójrz na przykłady wskazane przez nas poniżej na podstawie historii naszych klientów.
Dawniej placówka medyczna ABC proces przyjmowania pacjenta rozpoczynała od momentu, kiedy przekroczył on drzwi placówki. Wówczas rejestracja medyczna prosiła o podanie niezbędnych danych i drukowania dokumentów dla pacjenta. Kolejnym krokiem jest czas, jaki pacjent musi otrzymać, aby zapoznać się z dokumentami i formularzami, a następnie wypełnić je, zaznaczyć odpowiednie pola oraz podpisać. Podpisane przez pacjenta dokumenty mogą być zeskanowane przez rejestratorkę medyczną i umieszczone w dokumentacji pacjenta.
Obecnie placówka medyczna ABC proces przyjmowania pacjenta rozpoczyna od wysłania niezbędnych dokumentów na maila pacjenta. Pacjent może w dowolnym dla siebie czasie zapoznać się z dokumentami. Następnie w momencie, kiedy przybędzie na wizytę, rejestracja medyczna może pokazać mu wcześniej przeczytane przez niego dokumenty na telefonie/tablecie. Wszystko to bez drukowania i późniejszego skanowania. Pacjent mniej czasu spędza w placówce medycznej, a rejestracja nie musi drukować dokumentów i później ich skanować do dokumentacji pacjenta.
Doktor XYZ wystawiał dokumenty, takie jak e-skierowanie, e-recepty i e-ZLA w systemie medycznym. Następnie wielokrotnie był proszony o drukowanie dokumentów dla pacjentów. Aktualnie wystawione dokumenty zawierają już sygnaturę lekarza i mogą zostać automatycznie wysłane na maila pacjenta.
Powyżej mieliśmy okazję zapoznać się z funkcjonalnościami, takimi jak:
Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym i chcesz poszerzyć swoją wiedzę, sprawdź nasze darmowe Ebooki!
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.