Za jedyne 599 zł miesięcznie, profesjonalne rejestratorki telefoniczne Proassist odbierają połączenia przychodzące dzięki przekierowaniu numeru i:
W tym pakiecie otrzymujesz kompleksową, dedykowaną pomoc w organizacji grafiku Twoich wizyt. W pakiecie PREMIUM rejestratorki telefoniczne dodatkowo:
powiadomienie z informacją o dokonaniu rezerwacji telefonicznej wysyłane do pacjenta za pomocą SMS lub mailowo (w przypadku SMS – 13 gr netto za każdą wiadomość)
przypomnienie o zbliżającej się wizycie z możliwością jej odwołania lub potwierdzenia obecności, wysyłane w wybranym czasie przed wizytą (1h, 18h, 24h, 3 dni, tydzień lub 2 tygodnie)
informacja o grafiku na kolejny dzień wysyłana o 21:00
powiadomienie o każdej zmianie w grafiku, czyli dokonywanie rezerwacji, zmiana terminu, odwołanie wizyty (wysyłane mailem, sms lub w formie powiadomienia na telefon typu push)
dostęp do grafiku w telefonie – dzięki aplikacji mobilnej specjaliści mają całodobowy dostęp do bieżącego grafiku, umówionych pacjentów i wolnych terminów
Pacjenci dzwonią o różnych porach, nie tylko wtedy, kiedy placówka jest czynna. Im większy zakres godzin jest dostępna rejestratorka, tym większa szansa na umówienie wizyty.
Wdrożenie i szkolenie z systemu to początkowe etapy rozpoczęcie współpracy. Po szkoleniu i wprowadzeniu wszystkich danych do skryptu rozmowy, rejestratorki medyczne są gotowe odbierać telefony dla Twojej Placówki. Bieżący kontakt masz zawsze ze swoim opiekunem konta oraz z działem pomocy technicznej dostępnym w dni robocze od 8 do 20. Ponadto mamy przygotowane dla naszych klientów specjalne filmy i opisy instruktażowe, z których można korzystać w dowolnym czasie.
Rejestratorka do każdej usługi może mieć przypisaną informację, tzw. warunkową. Np. może zapisując na usługę poinformować, że wymagana jest konsultacja i czy pacjent już był na konsultacji. Rejestratorka może poinformować o tym, jaka jest procedura przed zabiegiem (np. usg jamy brzusznej wypić 2 l płynów przed wizytą).
Rejestratorka przedstawia się swoim imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem, a następnie podaje nazwę gabinetu. Wtedy pacjent będzie wiedział, że jesteś na takim etapie rozwoju gabinetu, że zatrudniłeś rejestratorkę.
System wyświetla informację o tym, do jakiej placówki pacjent chce się dodzwonić. Rejestratorka medyczna z Proassist widzi nazwę placówki, a po odebraniu połączenia automatycznie otwiera się kalendarz wizyt wraz ze wszystkimi informacjami na temat placówki. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące pilnych wizyt, parkingu i procedury przygotowania się do wizyty.
Jeśli od kilku lat korzystasz z numeru, na który dzwonią nie tylko pacjenci, ale też prywatne sprawy, to najlepiej ten numer zostawić, uruchomić przekierowanie i kupić nowy numer dla spraw prywatnych. Pacjenci są przyzwyczajeni i to na nich Ci zależy, a jeśli ktoś z rodziny zadzwoni, to my się przedstawimy i pobierzemy informację, którą prześlemy na Twój nowy numer telefonu.
Kwestia numeru wygląda w następujący sposób: my generujemy dla Państwa indywidualny numer telefonu.
Państwo włączają przekierowanie na nasz numer — najlepiej jest korzystać z takiego numeru, na jaki do tej pory dzwonili pacjenci, aby ten ruch połączeń trafiał już do nas.
W tym przypadku nawet pacjent nie odczuje, że coś się zmieniło.
Rejestratorka medyczna z Proassist potrzebuje standaryzacji. Dziennie odbiera ponad 400 połączeń i gdyby miała korzystać z wielu systemów, to na pewno nie bylibyśmy w stanie zapewnić takiej usługi. System Proassist jest przygotowany do tego, żeby być przewodnikiem i mieć w sobie zaszyty skrypt rozmowy z ważnymi informacjami, dlatego nasze rejestratorki korzystają tylko z tego oprogramowania.
Rejestratorki pracują w dni robocze 8-20, a w soboty 8-15
W przypadku korzystania z usługi tylko dla jednego lekarza pacjent będzie słyszał w słuchawce odpowiedź, że do innych lekarzy nie rejestrujemy, Wtedy będzie się rodzić frustracja i złość, co może spowodować, że pacjenci pójdą gdzieś indziej.
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.