Z tego artykułu dowiesz się:
Prowadzenie rejestracji w gabinecie fizjoterapeutycznym to kluczowy element pod kątem rozwoju Twojej placówki, zysku ze świadczonych usług, rezultatów rozpoczynanej działalności, a czasem nawet jej przetrwania na rynku. Aby uzyskać efekty pod kątem przyjmowania odpowiedniej ilości Pacjentów, należy zastosować prostą, ale przynoszącą rezultaty metodę.
Chodzi o odbieranie telefonów, zamiast oddzwanianie. Oczywiście jeden specjalista (w dodatku specjalista w swojej dziedzinie, a nie rejestrator medyczny) nie podoła przyjmowaniu Pacjentów, komunikacji telefonicznej i realizacji zakresu usług. Zamiast tego możesz sprawdzić, jak w procesie rejestracji Pacjentów w gabinecie fizjoterapeutycznym może pomóc Ci ProAssist.
Nie mamy wątpliwości, że w kontekście strony internetowej dla swojego gabinetu, zdążyłeś przeczytać już wiele. Nie wszystkie z informacji są prawdziwe i niezbędne niemniej, samo posiadanie domeny z dostępem do możliwości rejestracji online ma kluczowy wpływ na uzyskane efekty.
Działania reklamowe, zmierzają oczywiście do zwiększenia ilości rejestrowanych wizyt Pacjentów. Aby zmniejszyć ryzyko tego, że zainteresowana osoba nie da rady skontaktować się z Tobą telefonicznie, warto wykorzystać dostęp do strony głównej i umieścić na niej widget do rejestracji.
Co ważne, strona internetowa to taki całodobowy punkt rejestracji. Pacjenci mają dowolność pod względem godziny i dnia zapisania się na wizytę. Z kolei rejestracja pracuje w określonych godzinach i ryzyko, że Pacjent zainteresuje się Twoją ofertą w dniach/godzinach wolnych od pracy, jest bardzo wysokie.
Wykonywany przez Ciebie zawód wymaga niezwykłej precyzji i wielu lat nauki. Na pewno wiesz, że w ramach świadczonych przez siebie usług możesz zaoferować wiele usług. Warto, aby ograniczyć je do minimum. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na to, że Pacjent nie zna się na fizjoterapii. Po prostu wie, że odczuwa ból lub dyskomfort.
System przypominania o tym, że dana osoba dokonała rejestracji. Przypomnienie zmniejsza ryzyko zaistnienia sytuacji, w których jako specjalista spędzasz czas w gabinecie na tzw. “pustych przebiegach”. Nawet, jeśli dowiesz się o nieobecności Pacjenta dzień przed planowaną wizytą – może zorganizować swój dzień lub poinformować z wykorzystaniem mediów społecznościowych o terminie Last Minute.
Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym i chcesz poszerzyć swoją wiedzę, sprawdź nasze darmowe Ebooki!
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.