proassist logo

Jak prowadzić rejestrację w gabinecie fizjoterapeutycznym?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat skutecznego sposobu na prowadzenie rejestracji w gabinecie fizjoterapeutycznym? W takiej sytuacji zapoznaj się z naszymi wskazówkami. To wyjątkowy sposób na to, aby móc cieszyć się z optymalizacji czasu spędzonego w swoim gabinecie fizjoterapeutycznym, a ilością przyjmowanych Pacjentów.

Z tego artykułu dowiesz się:

  1. Jak odbieranie telefonów zamiast oddzwania, wpłynie na Twój zysk
  2. W jaki sposób rejestracja na wizyty, dostępna na stronie internetowej, odciąży telefoniczny system rejestracji.
  3. Dlaczego warto mieć połączony system rejestracji z systemem do EDM?
  4. Z jakich względów lepiej mieć mniej usług do wyboru dla Pacjenta?
  5. Dlaczego skorzystać z opcji systemu przypomnień dla Pacjentów?
  6. Z jakich względów warto udostępnić możliwość płatności online?

Odbieraj telefony, a nie oddzwaniaj, czyli jak prowadzić rejestrację w gabinecie fizjoterapeutycznym?

Prowadzenie rejestracji w gabinecie fizjoterapeutycznym to kluczowy element pod kątem rozwoju Twojej placówki, zysku ze świadczonych usług, rezultatów rozpoczynanej działalności, a czasem nawet jej przetrwania na rynku. Aby uzyskać efekty pod kątem przyjmowania odpowiedniej ilości Pacjentów, należy zastosować prostą, ale przynoszącą rezultaty metodę. 

Chodzi o odbieranie telefonów, zamiast oddzwanianie. Oczywiście jeden specjalista (w dodatku specjalista w swojej dziedzinie, a nie rejestrator medyczny) nie podoła przyjmowaniu Pacjentów, komunikacji telefonicznej i realizacji zakresu usług. Zamiast tego możesz sprawdzić, jak w procesie rejestracji Pacjentów w gabinecie fizjoterapeutycznym może pomóc Ci ProAssist.

Zewnętrzna rejestracja telefoniczna

Strona internetowa to nie tylko moda

Nie mamy wątpliwości, że w kontekście strony internetowej dla swojego gabinetu, zdążyłeś przeczytać już wiele. Nie wszystkie z informacji są prawdziwe i niezbędne niemniej, samo posiadanie domeny z dostępem do możliwości rejestracji online ma kluczowy wpływ na uzyskane efekty. 

Działania reklamowe, zmierzają oczywiście do zwiększenia ilości rejestrowanych wizyt Pacjentów. Aby zmniejszyć ryzyko tego, że zainteresowana osoba nie da rady skontaktować się z Tobą telefonicznie, warto wykorzystać dostęp do strony głównej i umieścić na niej widget do rejestracji.

Co ważne, strona internetowa to taki całodobowy punkt rejestracji. Pacjenci mają dowolność pod względem godziny i dnia zapisania się na wizytę. Z kolei rejestracja pracuje w określonych godzinach i ryzyko, że Pacjent zainteresuje się Twoją ofertą w dniach/godzinach wolnych od pracy, jest bardzo wysokie.

Odbieraj nie oddzwaniaj

Połącz system rejestracji do elektronicznego systemu dokumentacji medycznej

Wykorzystaj obecnie dostępne narzędzia pod kątem spójnego prowadzenia rejestracji. Aby dowiedzieć się więcej na temat możliwości skorzystania z systemu do dokumentacji medycznej i ich połączenia do systemu rejestracji, skontaktuj się z nami.

Minimalna liczba usług do wyboru

Wykonywany przez Ciebie zawód wymaga niezwykłej precyzji i wielu lat nauki. Na pewno wiesz, że w ramach świadczonych przez siebie usług możesz zaoferować wiele usług. Warto, aby ograniczyć je do minimum. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na to, że Pacjent nie zna się na fizjoterapii. Po prostu wie, że odczuwa ból lub dyskomfort.

System przypomnień dla Pacjentów

System przypominania o tym, że dana osoba dokonała rejestracji. Przypomnienie zmniejsza ryzyko zaistnienia sytuacji, w których jako specjalista spędzasz czas w gabinecie na tzw. “pustych przebiegach”. Nawet, jeśli dowiesz się o nieobecności Pacjenta dzień przed planowaną wizytą – może zorganizować swój dzień lub poinformować z wykorzystaniem mediów społecznościowych o terminie Last Minute.

Płatności online dla Pacjentów

Udostępnienie płatności online Pacjentów to coraz bardziej popularna opcja. Obecnie więcej klientów preferuje płatności bezgotówkowe, dlatego forma ta będzie wyróżniać Cię na tle konkurencji i sprawiać, że wizyta w Twoim gabinecie fizjoterapeutycznym łącznie z formalnościami stanie się prostsza.

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!