Jako manager kliniki lub właściciel gabinetu musisz zdawać sobie sprawę z bardzo istotnej kwestii, jeśli chodzi o działania reklamowe. Dlatego już na samym początku swojej działalności musisz zdawać sobie sprawę z odpowiedniego skalowania swojego biznesu i mierzenia sił na zamiary.
Każdy specjalista może przyjmować określoną liczbę Pacjentów w ciągu miesiąca. W zależności od specjalizacji i poziomu trudności wizyt wraz z ewentualnymi zabiegami, jakie zamierzasz wykonywać, czas poświęcony na jedną wizytę może być różny. Dodatkowo specjalista ma zazwyczaj inne obowiązki, takie jak praca w Szpitalu, czy przychodni medycznej. Postaraj się zatem określić minimalną i maksymalną liczbę Pacjentów, jaką możesz przyjąć w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca, a nawet kwartału. To punkt wyjściowy skutecznych działań reklamowych w określonym obszarze.
Korzystanie wyłącznie z miejsc, takich jak marketplace, może doprowadzić do niekończącego się koła inwestycji. Potraktuj marketplace bardziej jako jeden z elementów swojej strategii marketingowej. Konstrukcja działania platform tego rodzaju ma swoje wady i zalety. Niemniej, z punktu widzenia Twoich zysków i odpowiedniego skalowania biznesu, marketing medyczny będzie lepszym rozwiązaniem.
Pamiętaj, że najlepsza inwestycja w reklamę, to taka, którą możesz wyłączyć w momencie, kiedy osiągniesz zamierzone rezultaty. W przypadku prowadzenia gabinetów medycznych mówimy o maksymalnej liczbie Pacjentów, jaką możesz przyjąć w danym okresie. Marketplace został skonstruowany w taki sposób, że (niestety) nie można z niego zrezygnować nawet wówczas, gdy masz pracy pod przysłowiowy “korek. Trudno określić formę komunikacji kierowaną do klientów przez marketplace w przypadku Twojego odejścia. W związku z tym, że pozostają oni właścicielami jego danych osobowych mogą proponować innych specjalistów w danym miejscu tej samej specjalizacji.
Nie należy zapominać o dużej wadzie platform do umawiania wizyt. Niestety nie możemy zdecydować się na zrezygnowanie z tej formy reklamy w momencie, kiedy dysponujemy maksymalną liczbą umówionych wizyt w gabinecie lekarskim. Niemniej, jak każde z rozwiązań, w tym również marketplace ma swoją zaletę. Nieocenionym plusem korzystania z tego typu serwisów są szybsze efekty nawet, jeśli porównamy je z kampaniami płatnymi.
Z kolei stosowanie rozwiązań z zakresu marketingu medycznego, pozwala nam elastycznie podchodzić do danej sytuacji i określać budżet przeznaczany na reklamę w danym okresie. Stosowanie działań, które wchodzą w skład marketingu medycznego pozwoli Ci zachować równowagę pomiędzy maksymalną ilością Pacjentów, a poziomem zainteresowania Twoją placówką medyczną.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.