Dobrze, w takim razie myślę, że już powoli będziemy mogli zaczynać ten webinar. Na pewno bym poprosiła informacje, czy mnie widać i czy mnie słychać.
Dobra, jeśli widać i słychać, no to myślę, że już będziemy mogli powoli zaczynać
Ja ile osób bierze udział w tym webinarze? Na ten moment widzę, że jest trzech uczestników, zapisanych jest więcej osób, więc myślę, że jeszcze może ktoś dołączy. Ale webinar i tak będzie wysyłany.
Dobra, to w takim razie na początek musiała przedstawić z tej strony Anno Spigarska z firmy Proassist. W Proassist już pracuję ponad rok i dzisiaj chciałabym Państwu opowiedzieć o tym, dlaczego powinni Państwo wdrożyć rejestrację online do swojej placówki. Podam między innymi 10 powodów ku temu. No i mam nadzieję, że przyczyni się to do zwiększenia popularności rejestracji online Proassist.
Czyli jeśli nie ma więcej pytań na ten moment, to bym przeszła już do udostępnienia ekranu. Jeśli ktokolwiek z Państwa będzie miał jakieś pytania, to bym prosiła po prostu pisać tutaj na czacie, bo wtedy będę po prostu po każdym temacie sprawdzać i odpowiadać na Państwa pytania.
Jeśli wszystko jasne i nie ma na ten moment pytań, to już udostępniam ekran. Dobra. I prosiłabym jeszcze informacje na czacie, zaraz sobie zerknę, czy widzą Państwo udostępniony mój ekran. Widać, dobra.
To w takim razie już tutaj sobie tylko zmienimy to okienko. Na początek chciałabym Państwu przedstawić nasz harmonogram webinaru. Popowiadamy sobie o tym, jakie zalety nieść rejestracji online Proassist.
Omówię też rodzaje widgetów, jakie mamy dostępne w Proassist. Omówię też, w jaki sposób zarządzać takim widgetem. Pokażę, jak wygląda proces zapisu pacjenta za pomocą takiego widgetu oraz, jak możemy dodać taki widget online na różne platformy strony Social Media.
Na początek przejdziemy sobie do punktu pierwszego, czyli zalety rejestracji. Między innymi taką główną zaletą jest to, że
rejestracja online, która jest na naszej stronie internetowej, buduje naszą markę i pozwala pacjentom zapoznać się z nami, z naszą firmą, placówką i też zobaczyć wszystkie usługi, czy wszystkich specjalistów, których mamy w placówce.
Dzięki czemu pacjent przywiązuje się do nas w jakiś sposób i też nie ma takiej obawy, że powiedzmy na jakimś marketplace, zobaczy innych specjalistów, czy konkurencje i po prostu umówi się do konkurencji.
Tylko ten widget umieszczony na naszej stronie internetowej pozwala na zapis tylko u nas. Kolejną zaletą jest to, że minimalizujemy błędy, ponieważ tutaj mamy ułożony formularz i taki pacjent wypełnia go po prostu i nie ma tutaj możliwego czynnika takich błędów ludzkich, jak powiedzmy, przy rejestracji, takiej zwykłej, gdzie mamy rejestratorka, no bo wiadomo, rejestratorka dużo więcej pacjentów w ciągu dnia zapisuje, więc jest większa szansa na jakąś tam drobną, nawet chociażby pomyłkę.
Kolejną zaletą jest to, że minimalizujemy tak naprawdę do zera ryzyko dokonania fałszywych rejestracji, czy to przez naszą konkurencję, czy na przykład przez boty, bo jak Państwo potem zobaczą, żeby się zarejestrować, ostatnim etapem rejestracji przez widget jest potwierdzenie tożsamości poprzez wpisanie kodu, który przychodzi SMSem na numer telefonu, który wpiszemy w formularzu, więc tutaj od razu właśnie minimalizujemy to ryzyko dokonania fałszywej rejestracji, no bo trzeba podać ten kod.
Oczywiście też jest duża wygoda i elastyczność takiego widgetu, ponieważ możemy zapisać się przez niego i poprzez telefon, czy poprzez tablet, czy komputer niezależnie od godziny pracy placówki. Tak naprawdę widget jest dostępny 24 godziny na dobę, więc tak naprawdę pacjent może w każdej chwili się zapisać.
Taki widget też zwiększa przychody placówki, ponieważ tak jak już wspomniałam przed chwileczką, widget jest dostępny przed godzinami, po godzinach pracy placówki, czy dni wolne, święta, więc tutaj pacjent może się zapisać i wtedy oczywiście każdy zapis to jest wizyta, a wizyt to jest przychód, więc dla nas same plusy.
Dodatkowo rejestracja online jest dużo tańsza niż
rejestracja telefoniczna, no bo tak naprawdę widget jest darmowy, umieszczamy go na stronie, czy na różnych social mediach i pacjenci się mogą zapisywać, no nie musimy opłacać rejestracji takiej fizycznej rejestratorki.
Kolejnymi zaletami jest na przykład to, że mamy brak ograniczeń zasobów takich jak ma właśnie telefoniczna rejestracja, ponieważ tutaj rejestratorka ma do uzupełnienia też inne obowiązki, niż tylko odbieranie telefonów i zapisywanie pacjentów, więc tutaj też może wykonać mniej pracy w jednym momencie, a taki widget – właśnie nie ograniczają go żadne zasoby, więc tak naprawdę pacjent może zapisać je w każdej chwili.
Dodatkowo też rejestracja przez taki widget nie wymaga zakładania żadnego konta, więc pacjent po prostu wchodzi na naszą stronę i może od razu się zapisać. Nowoczesność to jest kolejna zaleta. Pokazujemy pacjentom, że podążamy za trendami i że nasza placówka się rozwija i to też powoduje, że możemy przyciągnąć nową grupę odbiorców, też z tego młodszego pokolenia, które woli korzystać z widgetów, bo sama ma duże grono znajomych, które gdzieś tam boi się dzwonić, telefonów używać, więc tutaj widget byłby idealnym rozwiązaniem dla takich nieśmiałych osób, ponieważ wyklucza jednak obowiązek rozmowy.
No i dzięki temu też mamy też właśnie to grono odbiorców u siebie, właśnie dzięki widgetowi.
Widget mamy za darmo. I w połączeniu z płatnościami online, które możemy wdrożyć, powoduje nam to, że widget dzięki temu, że mamy te
płatności online wdrożone, to pacjent zapisując się opłaca na przykład przedpłatę albo całą kwotę podczas rejestracji. To też nam minimalizuje tą możliwość, że pacjent nie przyjdzie na taką wizytę, tylko że będzie musiał się stawić. No bo już jednak opłacił, a jak już opłaci wizytę, to wtedy już jest mniej skory do tego, żeby rezygnować, więc to nam tworzy taki wspaniały duet, że mamy zarówno potwierdzonego pacjenta poprzez tą opłatę, dodatkowo od razu nie musimy też sprawdzać gdzieś tam konta bankowego, tylko od razu nam ta płatność wpływa i w systemie się oznacza jako opłacona.
To jest naprawdę dobre rozwiązanie. Dobrze, i czy do tych zasad byłyby jakieś pytania? Ja sobie teraz szybko zerknę tylko na chat i jeśli coś byłoby niejasne, albo coś miałabym powtórzyć, to proszę śmiało pisać.
Dobra, widzę, że nie ma pytań, także przechodzę sobie do części kolejnej. Dobrze, teraz mamy tak naprawdę rodzaje widgetów do rejestracji online.
Mamy takie dwa główne podziały. Pierwszy podział to jest na statyczne i dynamiczne. Drugi podział jest na klasyczny i usługowy. I już państwu pokazuję, co mam dokładnie na myśli. To jest przykład strony, która posiada oba ta widgety.
I teraz tak, widget dynamiczny, to jest ten boczny wysuwany. który może być po lewej stronie lub po prawej, to jest już w zależności od naszych preferencji. A widget statyczny to jest umieszczony po prostu w ciągu tekstu, jako taki guzik, możliwy do kliknięcia i do wypełnienia.
To jest ten pierwszy podział. Drugi podział to jest taki klasyczny widget i widget usługowy. Widget klasyczny mamy po lewej stronie i wygląda nam w ten sposób, że najpierw wybieramy, na przykład specjalizację, potem wybieramy specjalistę i usługę przypisaną.
Natomiast widget usługowy to jest tylko taki, w którym po rozwinięciu listy mamy od razu usługi. Jest to tak skonfigurowane, że na przykład, jeśli mamy placówkę i mamy pacjenta pierwszorazowego, który nie zna jeszcze naszego zespołu i nie wie po prostu, do kogo chciałby się umówić, to na przykład taki widget usługowy byłby w sam raz, no bo wtedy po prostu wybiera usługę, która go interesuje.
I dopiero po wyborze usługi i po wyborze daty pokazują się dalsze informacje, czyli specjalista, który ją wykonuje, podsumowanie godziny, ceny i daty. A na przykład, jeśli mamy już placówkę i mamy już stałych pacjentów, no to taki widget klasyczny będzie też miał swoje zastosowanie, no bo już tutaj powiedzmy ten pacjent powracający, który już zna nasz zespół, wie, do kogo chodzi, albo do kogo chciałby się umówić. I też właśnie jak tutaj widać, dzięki dodaniu zdjęciu będzie łatwiej po prostu rozpoznać, który specjalista nas interesuje. Więc to jest taka główna różnica.
Mamy też taki dodatkowy widget tutaj u góry. On jest przypisany do konkretnego specjalisty, czyli na przykład, jak mamy zakładkę strony o naszym zespole, to możemy sobie do każdego specjalisty po kliknięciu w tego konkretnego lekarza dodać taki widget z usługami, tylko, które wykonuje ten konkretny specjalista. Dzięki temu pacjent już nie musi wyszukiwać z listy, tylko od razu, jeśli wie kto go interesuj z naszego zespołu, to od razu widzi usługi, które ten specjalista wykonuje. A na przykład, jak się cofniemy do strony tej głównej i do tego widgetu usługowego, no to ten widget najlepiej jest umieścić w zakładce, na przykład cennik albo oferta, bo wtedy też ta ścieżka zapisu pacjenta jest krótsza, no bo kliknie sobie w zakładkę, która go interesuje i przejdzie od razu do usług i do zapisu.