Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.
Wszyscy nasi klienci korzystający z telefonicznej rejestracji pacjentów dostają dedykowany numer telefonu. Rejestracja telefoniczna dostępna jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 21:00, oraz od 8:00 do 15:00 w sobotę.
Konsultanci telefoniczni Proassist oddzwaniają na połączenia nieodebrane w trakcie ich godzin pracy za darmo oraz za dodatkową opłatą – poza godzinami pracy.
Korzystanie z rejestracji telefonicznej Proassist daje naszym klientom następujące możliwości:
Klienci korzystający z rejestracji telefonicznej Proassist mają dostęp do korzystania z funkcji IVR.
Funkcja IVR – możliwość kierowania dzwoniącego do odpowiedniego odbiorcy połączenia za pomocą zapowiedzi głosowych. Dzwoniący kierowany wcześniej nagranymi komunikatami wciska klawisze numeryczne na klawiaturze swojego telefonu, dzięki czemu zostaje przekierowany do odbiorcy.
Jeśli chcesz włączyć przekierowanie bezwarunkowe (połączenie odbiera tylko rejestracja Proassist) wprowadź na klawiaturze telefonu poniższy kod: **21*numer_nadany_przez_proassist# i zatwierdź zieloną słuchawką po np. 10 sekundach. Natomiast jeśli chcesz wyłączyć przekierowanie należy wprowadzić kod: #002#
Jeśli chcesz włączyć przekierowanie warunkowe – po określonym czasie lub w momencie, gdy jesteś zajęty lub niedostępny wprowadź na klawiaturze telefonu trzy poniższe kody:
Jeśli chcesz sprawdzić, które wizyty zostały dodane przez konsultantów telefonicznych Proassist, wybierz WIZYTY z bocznego menu. W sekcji „Pokaż wizyty” obok bocznego menu widnieje lista źródeł dodawania wizyt. Jeśli chcesz sprawdzić ile wizyt zostało dodanych przez konsultanta Proassist zaznacz odpowiedni checkbox w tej sekcji. W tym wyświetli się lista wizyt dodanych przez rejestrację telefoniczną Proassist.
Każde ze źródeł dodanie wizyty posiada własne oznaczenie graficzne w postaci „avatarka” widniejącego przy jej nazwie. To samo oznaczenie widnieje przy każdej wizycie na liście. Dzięki temu wyraźnie widać, kto dodał do systemu konkretną wizytę.
Biling rozmów telefonicznych konsultantów Proassist z pacjentami dostępny jest na stronie Wirtualny Sekretariat. Link do witryny: https://panel.supervoip.pl/sekretariat/
Po zalogowaniu się do witryny wykorzystaj filtry do wyszukanie połączeń.
Na ekranie wyświetli się biling połączeń uwzględniający datę, godzinę, numer telefonu, z którego było wykonywane połączenie, nazwa kontaktu na który dzwoniono, status połączenia, czas połączenia, status konta SIP, czas rozmowy, oraz skutek.
Nagrywanie połączeń jest funkcją dodatkowo płatną. Dodatkowo przeprowadzając rozmowę nagrywaną należy poinformować o tym pacjenta.
Odsłuch połączeń możliwy jest na stronie Wirtualny Sekretariat. Po zalogowaniu się wykorzystaj filtry do wyszukania bilingu połączeń.
Nagrane połączenia wyświetlą się na liście. Możesz przesłuchać rozmowę klikając w przycisk do odtworzenia nagrania.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.