Seria “Gość Proassist” to doskonała okazja, żeby nauczyć się, jak poprawnie zarządzać placówką medyczną.
Zapraszani przez nas goście są ekspertami z różnych dziedzin takich jak prawo, księgowość, czy marketing medyczny i dzielą się wskazówkami przydatnymi dla managerów i właścicieli placówek medycznych.
Jeśli wolisz czytać, niż oglądać, sprawdź transkrypcje webinarów
z goścmi na naszym blogu!
Gościem tego odcinka była Adrianna Kamińska – doradca podatkowy i adwokat. Głównym tematem rozmowy była placówka medyczna jako spółka z o.o. Poruszyliśmy m.in. kwestie jednoosobowej praktyki lekarskiej jako spółki oraz zapytaliśmy, jak lekarz może wykorzystywać pieniądze ze spółki na swoje codzienne życie.
Poniżej fragment wypowiedzi ekspertki: “Gabinety medyczne, aby prowadzić taką działalność w formie spółki muszą być zarejestrowane jako podmiot leczniczy. Związane z tym kwestie formalne nie są skomplikowane i przechodzi się przez nie tylko raz na początku. Dlatego warto rozważyć taką formę, która może dać wiele korzyści w następnych okresach. “
Kolejny raz poruszyliśmy temat marketingu medycznego. Anna Orawska to ekspertka w dziedzinie marketingu i sprzedaży w gabinetach medycznych, która w czasie spotkania na żywo wyjaśniła nam, co sprawia, że marketing w placówce medycznej działa lub nie? Podpowiedziała też, jakie narzędzia najlepiej wykorzystywać do promocji gabinetu, co powinno znaleźć się na stronie www placówki medycznej i jakie możliwości marketingowe daje nam taka strona:
“Daje nam możliwość, żeby tego pacjenta czymś zaciekawić. Co więcej, daje nam te możliwości, takie, które nawet w branży medycznej – jeżeli czegoś nie możemy pokazywać, wprost w reklamie, to na stronie internetowej efekty naszych zabiegów już mogą być widoczne, bo na stronę nie wchodzi byle kto, tylko wchodzi ktoś, kto jest zainteresowany naszą usługą. Natomiast marketingowo jeszcze możemy oczywiście sprzedać, bo pacjent ma informację. Jak się umówić, zadzwonić, napisać. Na messengerze, na WhatsAppie, poprzez widget, czyli można się umówić online.”
Gościem webinaru dedykowanego fizjoterpoeutom była Joanna Tokarska – doświadczona fizjoterapeutka, instruktorka i twórczyni projektu Fizjopozytywni. Poruszyliśmy wspólnie bardzo ważny temat, jakim jest wypalenie zawodowe, które coraz częściej dotyka fizjoterapeutów. O przyczynach wypalenia zawodowego Joanna powiedziała, że:
“(…) no wydaje mi się, że wszystko i nic może być przyczyną. Za dużo odpowiedzialności może być przyczyną, za dużo pracy w stosunku do życia swojego prywatnego może być przyczyną. To, że jesteś permanentnie niedoceniony w pracy i sfrustrowany może być przyczyną. To, że masz zaburzone jakieś relacje w pracy z kolegami, z koleżankami, z szefem, czy z innymi członkami zespołu może być przyczyną. Kurczę, monotonia może być przyczyną. Wszystko może być przyczyną.”
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.