grafika

Marketing SMS

Komunikacja z pacjentami jest bardzo ważna, dlatego dajemy Ci możliwość bycia z nimi w stałym kontakcie. Opcja marketing SMS pozwala na wysyłanie wiadomości grupowych oraz indywidualnych, w zależności od potrzeb.

Jak to działa?

chat sms
Zakładka SMS pozwala na wysłanie jednej treści do większej grupy odbiorców, którą można samodzielnie zdefiniować.
przenoszenie pacjentów
Możesz ustalić treść takiej wiadomości, oraz ustalić termin jej wysyłki.
case study
Dana funkcja może zostać wykorzystywana do wysyłania życzeń świątecznych, powiadomienia o zmianie cen, informacji o promocjach w placówce, czy zmianie adresu.
grafika

Co zyskujesz w ramach systemu?

  • Możliwość wysyłania wiadomości SMS do wielu osób o tej samej treści. Ustawienie zakresu czasowego promocji.
  • Możliwość ustalenia, jakich usług ma dotyczyć promocja.
  • Możliwość ustalenia czasu wysyłki wiadomości SMS
  • Możliwość ustalenia grupy odbiorców wysyłki wiadomości SMS

Dlaczego warto?

Sprawny kontakt z pacjentem
wysyłka wiadomości email

Funkcja pozwala w prosty i szybki sposób zakomunikować pacjentowi podwyższenie cen świadczeń w placówce, lub zawiadomić o promocjach na konkretne usługi, obowiązujących w danym okresie. Opcja wysyłki SMS okaże się przydatna także w przypadku zmiany adresu placówki. Dzięki niej poinformujesz wszystkich zainteresowanych o zmianach dotyczących lokalizacji miejsca przyjmowania pacjentów.

Budowanie relacji z pacjentem
ikonografika

Wysyłanie wiadomości marketingowych do pacjentów umożliwi nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z pacjentami poprzez utrzymywanie z nimi stałego kontaktu.




Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.