Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

1

Rejestracja Online na własnej stronie internetowej

Pozwól pacjentom samodzielnie zapisać się na wizytę i poszerz tym samym zakres źródeł rejestracji. Pozwoli Ci to na pozyskiwanie nowych pacjentów oraz usprawni proces zapisów na wizyty do Twojej placówki medycznej.

Jak to działa?

Na stronie internetowej lekarza lub placówki medycznej umieszczana jest specjalna zakładka, na której pacjent wybiera usługę, lekarza i termin wizyty.

Pacjent wprowadza swoje dane, w tym numer telefonu, na który wysyłany jest kod SMS, który należy wpisać w celu zatwierdzenia rezerwacji.
Następnie pacjent otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji.
Zapis na wizytę możliwy jest bez konieczności zakładania konta na stronie. Dzięki temu pacjent nie traci czasu na rejestrację oraz nie musi pamiętać żadnych loginów, oraz haseł.
Rejestracja na wizytę przebiega szybko i jest bardzo prosta. Stanowi doskonałe rozwiązanie dla zapracowanych pacjentów, oraz tych, którzy preferują zapisy na wizyty bez konieczności wykonywania połączeń telefonicznych.
Lekarz sam decyduje o tym, jakie usługi zostaną dodane na zakładkę do rejestracji na stronie internetowej.
Istnieje także możliwość wyboru, którzy specjaliści będą wyświetlani na widgecie, czy będą wyświetlane ceny usług, oraz jaki zakres czasowy terminów będzie umieszczony ma zakładce.

Testuj nas przez 14 dni ZA DARMO!

Możesz korzystać z naszych usług przez 14 dni bezpłatnie i dopiero po tym okresie zdecydować, czy chcesz korzystać z naszych usług.

Co zyskujesz w ramach systemu?

  • Możliwość samodzielnego zapisywania się pacjentów za pomocą strony www PRZEZ CAŁĄ DOBĘ.
  • Wszystkie wizyty zarezerwowane przez internet zostają zapisane w jednym spójnym terminarzu specjalisty.

Dlaczego warto?

Zapis na wizytę w czterech prostych krokach
Rejestracja bez zakładania konta, logowania, zapamiętywania haseł
Wygoda i elastyczność

Posiadanie własnej witryny z rejestracją on-line umożliwia promowanie swojej marki. Pozwala na uniknięcie zakładania profilu w serwisach typu marketplace z dużą ilością konkurencji.

Rejestracja na własnej stronie internetowej
Możliwość zapisu na wizytę w każdej chwili z dowolnego miejsca. Zwiększenie przychodów placówki – internetowa rejestracja wizyt stanowi dodatkowe źródło zapisu na wizyty, co oznacza zwiększenie ilości pacjentów odwiedzających placówkę.