Jak poprawnie wdrożyć rejestrację online na własnej stronie internetowej?

Chcesz umożliwić rejestrację online na wizyty? Zastanawiasz się, jak poprawnie wdrożyć rejestrację online na stronie WWW swojego gabinetu/ swojej placówki medycznej? Pobierz naszą checklistę i sprawdź, czy pamiętałeś o wszystkim!
Uzupełnij formularz, aby otrzymać dostęp
do Checklisty

Czego dowiesz się z checklisty?

Czy jedno statyczne CTA na stronie do rejestracji online wystarczy?

Od czego zależna jest konwersja z rejestracji online na stronie internetowej?

Czy warto stosować różne nazewnictwo CTA?

Jakie zasady stosować, aby pacjenci błyskawicznie nauczyli korzystać z widżetu rejestracji online na Twojej stronie internetowej?

Uzupełnij formularz, aby otrzymać dostęp
do Checklisty

Dlaczego TE zasady są tak ważne w procesie wdrażania rejestracji online na stronie internetowej Twojego gabinetu/ Twojej placówki medycznej?

Jeśli chcesz cieszyć się skutecznością swojego widżetu do rejestracji online, musisz zwrócić uwagę na aspekty takie jak:
Image

Dostosowanie wyglądu strony i jej poszczególnych elementów

Do wielkości ekranów potencjalnych pacjentów i narzędzi, z których korzystają (telefony, tablety, laptopy i komputery o różnej rozdzielczości, różne przeglądarki etc.).

Dywersyfikację CTA

Na jednego pacjenta zadziała call to action w formie Umów się!, ktoś inny zdecyduje się przejść do procesu rejestracji wizyty po CTA w formie REJESTRACJA, jeszcze inna osoba zainteresuje się wezwaniem do działania w postaci Umów się na wizytę.

Od tego, czy dobrze implementujesz widżet rejestracji online

Zależy konwersja z rejestracji online na Twojej stronie internetowej, czyli Twoje zyski i liczba pacjentów.

Jakich błędów nie popełniać, aby systematycznie powiększać ilość pacjentów, liczbę pacjentów powracających i zyski ze świadczonych usług w swoim gabinecie medycznym? Jeśli chcesz się dowiedzieć, pobierz checklistę!
Uzupełnij formularz, aby otrzymać dostęp
do Checklisty

Zaufali nam:

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!