Jesteś właścicielem placówki medycznej, ale mimo usilnych starań, wciąż masz luki w grafiku? W takim razie, warto zastanowić się nad wdrożeniem podstawowych i sprawdzonych pomysłów na marketing medyczny. Poniżej przestawiliśmy niektóre z nich. Mamy nadzieję, że nie tylko zwrócą one Twoją uwagę, ale co najważniejsze – pozwolą na wykorzystanie potencjału Twojego podmiotu medycznego. Życzymy udanej lektury!
Dlaczego Wizytówka Google Moja Firma to ciekawa propozycja dla Twojego gabinetu medycznego? Przede wszystkim warto rozpatrzyć fakt jej posiadania przez trzy aspekty – dostępności, wygody i kosztów z nią związanych. Wizytówka Google Moja Firma jest niezastąpionym narzędziem, z którego korzysta większość z nas. Kiedy wyszukujesz trasę dojazdu do danego miejsca, to świadomie lub nie, ale wykorzystujesz przekazane informacje.
Często zdarza się, że dana placówka ma już swoją wizytówkę, ale jest ona nieaktualna – bo na przykład była zakładana w pośpiechu/ inny użytkownik (pacjent) zaproponował, że taki gabinet znajduje się w danym miejscu, więc użytkownicy znajdą tylko adnotację z adresem. Biorąc pod uwagę drugi i trzeci punkt – czyli fakt wygody i zerowych kosztów założenia oraz optymalizacji wizytówki Google Moja Firma – po prostu warto poświęcić kilka godzin na to, aby dobrze ją przygotować.
Wskazówka: Jeśli chcesz wyświetlać się wyżej wyników wyszukiwania, zwróć uwagę na dwie kwestie:
Po pierwsze już w nazwie firmy (nie musi bowiem być ona tożsama z nazwą podmiotu podaną przy rejestracji działalności) wykorzystaj frazy kluczowe, na które mogą wyszukiwać Cię pacjenci. Zamiast – Doktor Jan Kowalski, napisz Ortopeda Doktor Jan Kowalski Poznań
Po drugie postaw na systematyczne aktualizowanie, powiadaj o nowościach i publikuj zdjęcia ze swojej placówki.
Zasada bardzo podobna, jak do Wizytówki Google Moja Firma. Warto wykorzystać miejsca, takie jak PanoramaFirm, Zumi, czy Yelp po to, aby Twoja placówka była widoczna w sieci. Tak zwane wizytówki NAP składają się z danych, takich jak: nazwa firmy, numer telefonu, adres strony internetowej, adres siedziby firmy. W niektórych serwisach możliwe jest opcjonalne dodanie krótkiego opisu, elementów świadczonej oferty i innych, istotnych danych. Zazwyczaj katalogi firm to miejsca darmowe, w niektórych sytuacja istnieje możliwość wykupienia dodatkowej formy promocji na tych serwisach.
Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym i chcesz poszerzyć swoją wiedzę, sprawdź nasze darmowe Ebooki!
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.