Nadszedł czas, aby postawić pierwsze kroki w branży medycznej jako niezależny specjalista. To poważna decyzja, dlatego warto poświęcić swój czas i zaplanować, jaką formę biznesu wybierzesz.
Identyfikacja wizualna i tekstowa należą do najważniejszych elementów, w które warto zainwestować. Logotyp, nazwa firmy i adres strony internetowej powinien być spójny, a jednocześnie zapadać w pamięć potencjalnym Pacjentom i współpracownikom.
Dlaczego umieszczanie w nazwie dużej firmy swojego nazwiska nie jest dobrym posunięciem? Klinika przysłowiowego Kowalskiego może mieć trudności ze znalezieniem odpowiednich współpracowników — w ten sposób nie pozostawiamy sobie dużego pola do dalszego rozwoju. Użycie nazwiska sprawdzi się w przypadku budowania marki osobistej, czyli stworzenia niewielkiego biznesu, gdzie dany specjalista świadczy usługi z zakresu prywatnej i indywidualnej praktyki lekarskiej. W innej sytuacji wybranie bardziej ogólnej nazwy, z jednoczesnym jej dopasowanie do specjalizacji okaże się bardziej skuteczne.
Potrzebujesz pomocy w zakresie wyboru odpowiedniej nazwy dla Twojej placówki medycznej? Skontaktuj się z nami, a w oparciu o wieloletnie doświadczenie marketingowe i znajomość branży, pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym i chcesz poszerzyć swoją wiedzę, sprawdź nasze darmowe Ebooki!
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.