Marketing
Mierzenie konwersji z e-rejestracji

Lekarz w białym fartuchu ze stetoskopem trzyma kartkę z wykresami w budynku szpitalnym.
Mierzenie konwersji z widżetu do e-rejestracji – poznaj skuteczność swojej strony

Czy Twoja strona internetowa skutecznie zachęca pacjentów do umawiania wizyt? Dzięki funkcji mierzenia konwersji w Proassist dowiesz się, ilu użytkowników odwiedzających Twój widżet rejestracji faktycznie finalizuje zapis na wizytę. To ważna wiedza, która pozwala na poprawę skuteczności rejestracji online.

Dlaczego warto mierzyć konwersję z widżetu do e-rejestracji?

Analiza konwersji pozwala na optymalizację strony i lepsze dopasowanie komunikacji do pacjentów.

✔ Śledzenie efektywności rejestracji online – zobacz, ile osób kończy proces umawiania wizyty.
✔ Identyfikacja problemów – sprawdź, na którym etapie pacjenci rezygnują z rejestracji.
✔ Sprawdzanie słów kluczowych – weryfikuj, po jakich hasłach wpisywanych w Google pacjenci najczęściej trafiają na Twoją stronę www.

Jak działa mierzenie konwersji w Proassist?

System automatycznie zbiera dane dotyczące liczby wejść w widżet oraz finalizacji rejestracji. Na podstawie tych informacji możesz analizować, jak skutecznie działa Twój system zapisów i wprowadzać zmiany, które zwiększą liczbę umówionych wizyt.

Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, jak pacjenci korzystają z Twojej strony i możesz wdrożyć skuteczne rozwiązania, które zwiększą konwersję.

Pobierz Top 3 Ebooki Marketingowe

Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, Pokaż więcej

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.