Podpisane dokumenty trafiają prosto do EDM
Pacjenci lepiej pamiętają terminy wybrane samodzielnie,
co zmniejsza ilość opuszczonych wizyt.
Wystarczy, że będziesz posiadał smartfon lub tablet
Możesz sam zaprojektować formularze
lub skorzystać z dostępnych wzorów
Wystarczy, że pobierzesz aplikację Proassist na smartfon lub tablet. Będziesz mógł udostępnić pacjentom urządzenie, na którym wypełnią dokument i podpiszą elektronicznie. To nic trudnego!
Pacjent podpisuje się na tablecie, a dokument po zatwierdzeniu automatycznie dodaje do dokumentacji.
Nie musisz martwić się o przechowywanie papierowych oryginałów podpisanych dokumentów.
Korzystanie z podpisów na tablecie to nie tylko oszczędność finansowa dla Twojej placówki, ale także oszczędność papieru! Wiele osób zwraca uwagę na to, czy placówka dba o środowisko i wychodzi naprzeciw potrzebom pacjentów.
Podpisy elektroniczne są nowoczesnym i ekologicznym rozwiązaniem, które z pewnością zostanie docenione przez pacjentów. Każda ankieta medyczna, czy formularz zdrowia to około 8 stron A4, których nie musisz już drukować, skanować i archiwizować. Pamiętaj, że obowiązek przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku plików elektronicznych wygląda nieco inaczej i nie musisz posiadać dodatkowego pomieszczenia na archiwum.
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.