Zrozumieć Biznes Medyczny

Jak fizjoterapeuta może skutecznie pomagać pacjentom i rozwijać swój gabinet?

Zapraszamy na bezpłatny webinar kierowany zarówno do fizjoterapeutów, jak i do pacjentów. We wtorek 1 lipca o 19:00 wspólnie z Dominikiem Piksą omówimy, z czym najczęściej zgłaszają się pacjenci do gabinetów fizjoterapeutycznych oraz udzielimy wskazówek, które pomogą w rozwijaniu gabinetów i budowaniu relacji z pacjentami.
Formularz rejestracji na webinar

Zapisz się

Do rozpoczęcia pozostało:

07
dni
19
godzin
15
minut
13
sekund

Czego się dowiesz?

  • Kiedy warto zgłosić się do fizjoterapeuty, a kiedy do lekarza?
  • Jak pacjent może sam sobie pomóc między wizytami?
  • Co warto wiedzieć na starcie?
  • Największe błędy początkujących fizjoterapeutów
  • Jak sprawić, by pacjenci wracali?
  • W jaki sposób można zoptymalizować pracę w gabinecie fizjoterapeuty?

Poznaj naszych prowadzących:

Poznaj naszych
prowadzących:

Dominik Piksa - Gość

Specjalista w zakresie treningu i terapii komplementarnej, łączący wiedzę z fizjoterapii oraz doświadczenie sportowe, aby wspierać powrót do zdrowia i poprawę wyników sportowych. Absolwent studiów magisterskich z fizjoterapii, stale rozwijający swoje kompetencje poprzez liczne kursy i szkolenia. Jego podejście do pracy kształtowały lata aktywności sportowej – od gimnastyki i pływania po piłkę nożną – oraz osobiste doświadczenia z kontuzjami. Dzięki temu doskonale rozumie potrzeby zarówno sportowców, jak i osób dążących do lepszego funkcjonowania na co dzień.

Logo Proassist Białe

Jacek Piaseczyński

Od 2015 roku tworzy firmę Proassist – oprogramowanie medyczne dla gabinetów i placówek lekarskich. Znajomość branży medycznej od podszewki pozwala mu na tworzenie systemu medycznego, który wspomaga zarządzanie placówką medyczną i przyspiesza pracę lekarzy. Na co dzień zarządza działem programistów oraz nagrywa podcast Zrozumieć Pacjenta. Od 2023 roku dodatkowo angażuje się w projekt tworzenia Asystenta Głosowego dla lekarzy.

Co mówią o naszym cyklu?

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy będzie nagranie z tego webinaru?
Tak, nagranie będzie dostępne po wydarzeniu.
Możesz skorzystać z przycisków dostępnych na stronie webinaru. Informacje o kontakcie z prelegentem zostaną wysłane w emailu po zakończeniu wydarzenia.
Tak, możesz wziąć udział w webinarze używając telefonu.
Po rejestracji na webinar otrzymasz e-mail z instrukcjami, jak zadać pytanie prowadzącemu.
Nie, wydarzenie jest bezpłatne.
Możliwość pobrania prezentacji będzie zależna od decyzji prezentera.
Logo PROASSIST z zielonym łukiem przy literze P i niebieskim trójkątem jako literą A.

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.