Jeśli wpisali Państwo prawidłowo dane do logowania, a mimo to logowanie nie udaje się, to być może Państwa przeglądarka nie ma pobranych najnowszych ustawień z naszej domeny. Poprawne zalogowanie się do systemu możliwe jest tylko w przypadku, gdy przeglądarka posiada najnowsze, aktualne dane.
Ctrl+SHIFT+F5 czyści po prostu schowek przeglądarki, która niektóre pliki strony zapamiętuje by następnym razem szybciej załadować stronę.
1. Dla użytkowników Chrome:
Tutaj wybieramy JEDYNIE:
2. Dla użytkowników Firefoxa:
Wybierz zakres czyszczenia:
Funkcja dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych, pozwalająca na przeglądanie Internetu bez zapisywania odwiedzonych stron w lokalnej historii przeglądarki oraz bez zapisywania śladu w plikach 'cookies’. Pozwala to wejść na witrynę jakby była odwiedzana przez nas pierwszy raz.
Dla użytkowników Chrome:
Użytkownicy naszego systemu mają do wyboru trzy formy kontaktu z naszymi konsultantami, do których można zwracać się z kwestiami problematycznymi, dotyczącymi oprogramowania Proassist.
Czat z konsultantem:
Aby skorzystać z czatu z naszym agentem wystarczy zalogować się do systemu Proassist i kliknąć ikonkę czatu w lewym dolnym rogu, a następnie zadać mu pytanie poprzez wpisanie go do okienka. Dana forma kontaktu jest najszybszą i najbardziej skuteczną, ponieważ jest dostępna podczas korzystania z systemu i skutkuje natychmiastową odpowiedzią. Czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00.
Aby skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie możesz zadzwonić pod
dany numer telefonu: 12 390 61 93
Kontakt mailowy:
Zapytania dotyczące systemu możesz kierować tutaj: pomoc@proassist.pl
Informacja o plikach Cookie