Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Nie mogę zalogować się do systemu Proassist

Jeśli wpisali Państwo prawidłowo dane do logowania, a mimo to logowanie nie udaje się, to być może Państwa przeglądarka nie ma pobranych najnowszych ustawień z naszej domeny. Poprawne zalogowanie się do systemu możliwe jest tylko w przypadku, gdy przeglądarka posiada najnowsze, aktualne dane.

Czyszczenie ciasteczek

Ctrl+F5 czyści po prostu schowek przeglądarki, która niektóre pliki strony zapamiętuje by następnym razem szybciej załadować stronę.

  • Samo F5: szybciej odświeża stronę, ale czasem nie pokaże wszystkich zmian
  • Ctrl+F5: odświeża też wszystkie obrazki, pliki stylów i skrypty.
Dla komputerów klasy Mac, należy użyć skrótu klawiszowego Command+R.

Uwaga:
Tego skrótu klawiszowego NALEŻY użyć na stronie https://system.proassist.pl/

Czyszczenie przeglądarki

1. Dla użytkowników Chrome:

  • W prawym górnym rogu kliknij Więcej Więcej
  • Najedź na Historia >
  • Wciśnij: Historia (CTRL+H)
  • Następnie, po lewo wybierz opcję Wyczyść dane przeglądania.
  • Zmień zakładkę z Podstawowe na Zaawansowane.

Tutaj wybieramy JEDYNIE:

  • Zakres czasu: Od początku
  • Pliki cookie i inne dane witryn
  • Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej
A następnie wciskamy niebieski przycisk Wyczyść Dane.

2. Dla użytkowników Firefoxa:

  • Kliknij przycisk Biblioteka 57 library icon, potem Historia, następnie Wyczyść historię przeglądania…

Wybierz zakres czyszczenia:

  • Kliknij rozwijane menu obok opcji Okres do wyczyszczenia,
    by określić ile zapisanych danych Firefox usunie z twojej historii
    (ostatnia godzina, ostatnie dwie godziny, ostatnie cztery godziny,
    dzisiaj lub wszystko).
  • Za pomocą pól zaznaczania wybierz:
    Cookies
    Cache
    Site Preferences
    Offline Website Data
Naciśnij przycisk OK. Okno zostanie zamknięte, a wybrane przez ciebie elementy – usunięte z historii. 

Okno incognito

Funkcja dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych, pozwalająca na przeglądanie Internetu bez zapisywania odwiedzonych stron w lokalnej historii przeglądarki oraz bez zapisywania śladu w plikach ‚cookies’. Pozwala to wejść na witrynę jakby była odwiedzana przez nas pierwszy raz.

Dla użytkowników Chrome:

  • W prawym górnym rogu kliknij Więcej Więcej
  • Kliknij: Nowe okno Incognito (CTRL+Shift+N)
Dla użytkowników Firefoxa:
  • Kliknij przycisk Biblioteka 57 library icon
  • Kliknij: Nowe okno Prywatne (CTRL+Shift+P)

Kontakt z konsultantem Proassist

Użytkownicy naszego systemu mają do wyboru trzy formy kontaktu z naszymi konsultantami, do których można zwracać się z kwestiami problematycznymi, dotyczącymi oprogramowania Proassist.

Czat z konsultantem:

Aby skorzystać z czatu z naszym agentem wystarczy zalogować się do systemu Proassist i kliknąć ikonkę czatu w lewym dolnym rogu, a następnie zadać mu pytanie poprzez wpisanie go do okienka. Dana forma kontaktu jest najszybszą i najbardziej skuteczną, ponieważ jest dostępna podczas korzystania z systemu i skutkuje natychmiastową odpowiedzią. Czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00.

Kontakt telefoniczny:

Aby skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie możesz zadzwonić pod
dany numer telefonu: 12 390 61 93

Kontakt mailowy:

Zapytania dotyczące systemu możesz kierować tutaj: pomoc@proassist.pl