Opiekun klienta/specjalista ds. sprzedaży

Główne zadania

  • realizowanie założonych zadań sprzedażowych
  • współpraca z zespołami sprzedaży oraz marketingu
  • raportowanie działań w systemach CRM
  • opieka nad klientami według standardów firmy
  • identyfikowanie potrzeb klienta oraz przedstawienie dla niego optymalnego rozwiązania
  • dbanie o długofalowe relacje z klientem
  • tworzenie swojej, własnej bazy potencjalnych klientów, a także budowanie siatki kontaktów
  • analiza rynku, a także reagowanie na wszelkie zmiany i innowacje

Oczekujemy

  • wysokiego poziomu komunikatywności
  • łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • sumienności, samodzielności i entuzjazmu w działaniu
  • zaangażowania i chęci uczenia się w ramach powierzonych zadań
  • wysokiej kultury osobistej, elokwencji

Oferujemy

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole przy współpracy z lekarzami oraz managerami placówek medycznych
  • wynagrodzenie z systemem premiowym
  • opiekę mentora, który zapozna Cię z technologią i dobrymi standardami mającymi wpływ na rozwój Twoich kompetencji
  • pełne szkolenie produktowe
  • stały dostęp do wiedzy i nowości dotyczących sprzedaży oraz produktu
  • podstawowe narzędzia do pracy
  • możliwość dofinansowania do karty Multisport
 

Z nami możesz spełniać się zawodowo!

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.