Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Moduł Elektornicznej Dokumentacji Medynczej

Moduł elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) pozwala gromadzić w jednym miejscu wszystkie niezbędne informacje dotyczące choroby pacjenta, jego stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych. Oprócz tego specjalista sporządzi w nim kompletny opis wizyty, wystawi e-receptę, e-zwolnienie lekarskie oraz skierowanie.

Co zyskujesz?

  • Pełen zakres możliwości podczas przeprowadzania wizyty:
  • Korzystanie z wyszukiwarki ICD-9, oraz ICD-10
  • Wystawianie e-recept
  • Tworzenie szablonów recept
  • Dodawanie leków do ulubionych
  • Wystawianie e-zla
  • Wypisywanie zaświadczeń, skierowań
  • Tworzenie formularzy ankiet według własnych potrzeb
  • Tworzenie i korzystanie z szablonów wizyty lub poszczególnych jej elementów
  • Wgląd do historii wizyty pacjenta (np. wystawionych wcześniej recept, przebiegu leczenia itp.)
  • Szybki wydruk lub wysyłka drogą mailową dokumentacji medycznej, lub jej poszczególnych elementów
  • Wysłanie wiadomości SMS z kodem recepty bez konieczności zakładania IKP (Internetowego Konta Pacjenta)
  • Dostęp do informacji o aktualnych uprawnieniach pacjenta (np. weryfikacja eWUŚ)
  • Dodawanie plików do wizyty (np. wyników badań, zdjęć obrazowych itp.)
  • Podgląd danych z karty pacjenta

Jak to działa?

Wszystkie funkcje znajdują się w jednym programie. Podczas przeprowadzania wizyty uzupełniasz kolejne elementy, korzystając z wyszukiwarek, co przyspiesza Twoją pracę. System sprawdza status eWUŚ automatycznie, co również pozwoli zaoszczędzić czas na otwieranie innych okien przeglądarki i logowanie się do innych systemów. Jeśli chcesz wystawić receptę, wypisać zwolnienie lub zaświadczenie – również nie musisz sięgać do innych okien lub dodatkowych zakładek w Twojej przeglądarce internetowej – wszystko znajduje się na miejscu – w jednym oknie systemu Proassist. Oprócz tego, podczas wypełniania dokumentacji masz możliwość załączenia plików oraz sprawdzenia historii poprzednich wizyt. Przyjmowanie pacjenta jest bardzo sprawne dzięki szablonom wizyt i recept, które możesz tworzyć i używać w zależności od swoich potrzeb. Kompleksowy charakter przeprowadzania wizyt dopełnia możliwość wydrukowania dokumentacji medycznej lub wysłanie jej mailem do pacjenta bezpośrednio z systemu. Co ważne – sam decydujesz, które elementy udostępniasz do wglądu pacjentowi.

Dlaczego warto?

Bezpieczna dokumentacja medyczna – wersja elektroniczna dokumentacji medycznej chroni dane przed zniszczeniem lub zaginięciem.

Optymalizacja pracy gabinetu lekaskiego – szybki dostęp do informacji skraca kolejki do gabinetu, możliwość wystawiania recepty w formie elektronicznej powala na zniwelowanie trudności z wydaniem leku w aptece, oraz umożliwia szybką obsługę pacjenta dzięki intuicyjnemu wprowadzaniu danych podczas jej wypisywania.

Oszczędność – przechowywnie danych w chmurze pozwala zaoszczędzić koszty, miejsce, oraz czas poświęcany na gromadzenie i wyszukiwanie danych.

Kompleksowa obsługa – lekarz wystawi na wizycie receptę, zaświadczenie, skierowanie, czy zwolnienie za pomocą jednego programu.

Bezpieczeństwo danych – dzięki temu, że wszystkie dane przechowywane są w chmurze, można korzystać z nich z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.

Wygoda – wgląd w kartę pacjenta możliwy jest z kilku miejsc w systemie, jednak bez braku konieczności otwierania dodatkowych okien, czy kart przeglądarki. Dzięki temu lekarz zyskuje łatwy i szybki dostęp do danych pacjenta.

Optymalizacja dokumentacji zewnętrznej – lekarz posiada możliwość tworzenia szablonów zaświadczeń, skierowań, oświadczeń itp. oraz zmieniania i dopasowywania poszczególnych elementów tych dokumentów. Pozwala to na stworzenie wzorów dokumentacji odpowiednio do potrzeb gabinetu. Szablony można w każdej chwili edytować lub wydrukować bezpośrednio z systemu.