Osoba w garniturze z lupą, dokumenty, długopisy, kalkulator w tle, temat analizy.

Audyt Twojej Rejestracji Telefonicznej

Sprawdź jakość obsługi pacjentów Twojej rejestracji telefonicznej, oraz jej efektywność.

Audyt rejestracji telefonicznej to opracowana przez nas metoda na sprawdzenie procesu oraz jakości obsługi pacjentów w konkretnej placówce medycznej.

Test Tajemniczego Pacjenta to opracowana przez naszych specjalistów metoda badawcza, która ma na celu skontrolowanie procesu oraz jakości obsługi pacjentów w konkretnej placówce medycznej.
Ilustracja z listą kontrolną, postać na drabinie i postać z dużym długopisem.
Ekran smartfona z osobą w słuchawkach otoczoną przez ludzi zadających pytania.
Jego celem jest zweryfikowanie całego procesu sprzedażowego, który obowiązuje w przychodni, począwszy od umawiania wizyt przez rejestrację skończywszy na przyjmowaniu ewentualnych reklamacji.
Jego celem jest zweryfikowanie całego procesu sprzedażowego, który obowiązuje w przychodni, począwszy od umawiania wizyt przez rejestrację skończywszy na przyjmowaniu ewentualnych reklamacji.
Ekran smartfona z osobą w słuchawkach otoczoną przez ludzi zadających pytania.
Praca rejestracji medycznej jest o wiele bardziej odpowiedzialna i skomplikowana niż mogłoby się to w pierwszej chwili wydawać. Pracownicy rejestracji powinni cechować się odpowiednimi umiejętnościami komunikacyjnymi, znać obowiązujące przepisy, a także radzić sobie z wieloma niespodziewanymi sytuacjami.
Trzech pracowników medycznych przy recepcji analizuje dokumenty i ekran anatomiczny.

Najczęstsze problemy rejestracji telefonicznej

Sprawdź swoją rejestrację!

Umów się z naszym konsultantem na audyt rejestracji telefonicznej. Popraw jakość obsługi pacjentów, oraz efektywność pracy rejestracji na miejscu.

Koszt audytu uzależniony jest od złożoności projektu
 i zaczyna się od 2999 zł netto.

Umów się na audyt rejestracji telefonicznej!

Dwie postacie dopasowujące duże elementy układanki do siebie.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie?

Umów się na bezpłatną prezentację naszego oprogramowania medycznego i sam zobacz, jak możesz ułatwić codzienną pracę sobie i innym specjalistą!
proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.