Wszystkie funkcje znajdują się w jednym programie. Podczas przeprowadzania wizyty uzupełniasz kolejne elementy, korzystając z wyszukiwarek, co przyspiesza Twoją pracę. System sprawdza status eWUŚ automatycznie, co również pozwoli zaoszczędzić czas na otwieranie innych okien przeglądarki i logowanie się do innych systemów. Jeśli chcesz wystawić receptę, wypisać zwolnienie lub zaświadczenie – również nie musisz sięgać do innych okien lub dodatkowych zakładek w Twojej przeglądarce internetowej – wszystko znajduje się na miejscu – w jednym oknie systemu Proassist. Oprócz tego, podczas wypełniania dokumentacji masz możliwość załączenia plików oraz sprawdzenia historii poprzednich wizyt. Przyjmowanie pacjenta jest bardzo sprawne dzięki szablonom wizyt i recept, które możesz tworzyć i używać w zależności od swoich potrzeb. Kompleksowy charakter przeprowadzania wizyt dopełnia możliwość wydrukowania dokumentacji medycznej lub wysłanie jej mailem do pacjenta bezpośrednio z systemu. Co ważne – sam decydujesz, które elementy udostępniasz do wglądu pacjentowi.
Bezpieczna dokumentacja medyczna – wersja elektroniczna dokumentacji medycznej chroni dane przed zniszczeniem lub zaginięciem.
Optymalizacja pracy gabinetu lekaskiego – szybki dostęp do informacji skraca kolejki do gabinetu, możliwość wystawiania recepty w formie elektronicznej powala na zniwelowanie trudności z wydaniem leku w aptece, oraz umożliwia szybką obsługę pacjenta dzięki intuicyjnemu wprowadzaniu danych podczas jej wypisywania.
Oszczędność – przechowywnie danych w chmurze pozwala zaoszczędzić koszty, miejsce, oraz czas poświęcany na gromadzenie i wyszukiwanie danych.
Kompleksowa obsługa – lekarz wystawi na wizycie receptę, zaświadczenie, skierowanie, czy zwolnienie za pomocą jednego programu.
Bezpieczeństwo danych – dzięki temu, że wszystkie dane przechowywane są w chmurze, można korzystać z nich z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Wygoda – wgląd w kartę pacjenta możliwy jest z kilku miejsc w systemie, jednak bez braku konieczności otwierania dodatkowych okien, czy kart przeglądarki. Dzięki temu lekarz zyskuje łatwy i szybki dostęp do danych pacjenta.
Optymalizacja dokumentacji zewnętrznej – lekarz posiada możliwość tworzenia szablonów zaświadczeń, skierowań, oświadczeń itp. oraz zmieniania i dopasowywania poszczególnych elementów tych dokumentów. Pozwala to na stworzenie wzorów dokumentacji odpowiednio do potrzeb gabinetu. Szablony można w każdej chwili edytować lub wydrukować bezpośrednio z systemu.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.