- Rejestracja wizyt na Twojej stronie internetowej.
- Jak pobrać widget do wdrożenia na stronę?
- Jak ustawić zdjęcie specjalisty do wyświetlania na widgecie?
- Jak ustawić nazwę usługi do wyświetlania na widgecie?
- Jak ustawić zakres cenowy na widgecie?
- Jak ustawić kolejność wyświetlania specjalistów na widgecie?
- Jak ustalić zakres czasowy dla widgetu?
- W jaki sposób umieścić rejestrację online na stronie na Facebook’u?
- Jak przekierować domenę, aby móc hostować stronę na serwerze Proassist?
- Jak umieścić widget (wysuwany) na Twojej stornie internetowej?
- Jak edytować kolor widgetu Proassist?
- Jak przenieść Widget do rejestracji Proassist na prawą stronę?
- Widget pomijający wybór specjalisty - widget po usłudze
Rejestracja wizyt na Twojej stronie internetowej
Widget to dodatek na stronę internetową w postaci zakładki umożliwiającej pacjentom swobodną rejestrację on-line. Pacjent może dokonać rejestracji przez całą dobę, a wizyta, którą zarezerwował automatycznie trafia do kalendarza PROASSIST.
Przykłady widgetów dla dużych placówek medycznych (wiele gabinetów)
Jak pobrać widget do wdrożenia na stronę?
System Proassist umożliwia pobranie widgetu osobno dla placówki, specjalisty i kontrahenta:
1. Placówka
Jeżeli placówka posiada jedną siedzibę, w której pracuje kilku specjalistów możesz pobrać dla nie widget w następujący sposób:
Wybierz PLACÓWKI z bocznego menu, następnie przy danych placówki kliknij ikonkę widgetu. Z prawej strony wysunie się panel służący do pobierania kodu widgetu. Skopiuj kod i wrzuć na swoją stronę.
2. Specjalista
Po kliknięciu w PLACÓWKI w bocznym menu wybierz zakładkę SPECJALIŚCI w lewym górnym rogu. Kliknij ikonkę widgetu na liście obok konkretnego specjalisty.
3. Kontrahent
Po wybraniu zakładki PLACÓWKI z bocznego menu kliknij górną zakładkę KONTRAHENCI, a następnie wybierz ikonkę widgetu obok kontrahenta.
Jak wyłączyć widoczność ceny za usługę na widgecie?
Aby wyłączyć widoczność ceny za usługę na widgecie wybierz PLACÓWKI z bocznego menu, następnie kliknij z górną zakładkę SPECJALIŚCI. Wciśnij ikonkę edycji przy konkretnym specjaliście. Z prawej strony wysunie się panel edycji specjalisty.
Poniżej, na końcu sekcji „Dane osobowe” znajduje się checkbox „Pokazuj ceny usług na widgecie”.
Aby wyłączyć widoczność ceny za usługę należy odznaczyć dany checkbox. Następnie zjedź suwakiem na sam dół i kliknij przycisk ZAPISZ w celu zatwierdzenia wprowadzonych zmian.
Jak ustawić zdjęcie specjalisty do wyświetlania na widgecie?
Aby ustawić zdjęcie, które będzie wyświetlało się na widgecie do rejestracji on-line należy kliknąć w miejsce na awatar w lewym górnym rogu nad nazwą konta. Takie działanie automatycznie przeniesie nas do zakładki TWOICH USTAWIEŃ w zakładce UŻYTKOWNICY.
W tym miejscu możesz dodać lub zmienić avatar klikając WGRAJ ZDJĘCIE obok ikonki avatara. Wybierz zdjęcie z dysku, a następnie kliknij przycisk ZAPISZ ZMIANY aby zatwierdzić.
Jak ustawić nazwę usługi do wyświetlania na widgecie?
Wybierz USŁUGI z bocznego menu, a następnie kliknij ikonkę „Edytuj” na liście obok konkretnej usługi.
W panelu wysuwającym się z prawej strony ustal nazwę usługi, jaka ma widnieć w systemie w polu „Nazwa”, natomiast w polu „Nazwa usługi na widget” wpisz tę nazwę, która ma się wyświetlać pacjentowi na widgecie podczas za zapisu on-line.
Jak ustawić zakres cenowy na widgecie?
Zakres cenowy, jaki będzie się wyświetlał na widgecie ustawiamy w następujący sposób:
wybierz PLACÓWKI z bocznego menu, wybierz zakładke SPECIALIŚCI następnie kliknij „v” pod sekcją Usł.
Kliknij ikonkę edycji na szarym tle przy specjaliście. W panelu wyskakującym z prawej strony wpisz odpowiedni zakres cenowy.
Zatwierdź wprowadzone zmiany klikając w przycisk ZAPISZ.
Jak ustawić kolejność wyświetlania specjalistów na widgecie?
Aby ustawić kolejność wyświetlania specjalistów na widgecie wybierz PLACÓWKI z bocznego menu. Następnie kliknij górną zakładkę SPECJALIŚCI, a następnie ikonkę edycji przy konkretnym specjaliście. Z prawej strony wysunie się panel edycji.
Przesuń suwak w dół do sekcji „Dane osobowe”, po czym na samym końcu sekcji ustal kolejność. Przy czym specjalista, który będzie się wyświetlał jako pierwszy powinien otrzymać cyfrę zero, a każdy następny kolejno cyfry 1, 2, 3…
Jeżeli specjaliście, który ma wyświetlać się jako pierwszy ustalimy cyfrę 1 – będzie on wyświetlać jako drugi, ponieważ każdy specjalista na samym początku otrzymuje cyfrę 0.
Kliknij przycisk ZAPISZ na samym dole panelu aby zatwierdzić wprowadzone zmiany.
Jak ustalić zakres czasowy dla widgetu?
Zakres czasowy dla widgetu to opcja, która służy do ustalenia jak daleko mogą sięgać terminy zapisów na wizyty.
Jeśli ustawisz zakres czasowy przykładowo 2 miesiące – pacjenci będą mogli zapisywać się na wizytę do dwóch miesięcy naprzód. Aby ustawić daną opcję wybierz PLACÓWKI z bocznego menu. Następnie kliknij górną zakładkę SPECJALIŚCI, a następnie ikonkę edycji przy konkretnym specjaliście. Z prawej strony wysunie się panel edycji.
Przesuń suwak w dół do sekcji „Dane osobowe”, po czym na samym końcu sekcji ustal zakres czasowy widgetu zaznaczając odpowiedni checkbox.
Zatwierdź zmiany klikając ZAPISZ na dole panelu.