Ile zyskasz, a ile stracisz?
Nieodebrane połączenia to realna strata!
Każde nieodebrane połączenie to potencjalnie utracony pacjent. Jeśli dziennie nie odbierasz 3 telefonów, możesz tracić nawet kilkuset pacjentów rocznie. To przekłada się na konkretne, odczuwalne straty finansowe.
Zatrzymaj to – sprawdź, jak może pomóc Ci rejestracja telefoniczna.
Fakt — średnio 1 na 3 telefony do placówki kończy się umówieniem terminu przez pacjenta.
Straty wyliczamy na podstawie liczby nieodebranych połączeń i kosztu jednej wizyty
Im więcej połączeń nieodebranych, tym większy wpływ na wynik
Dla obliczeń miesięcznych przyjmujemy 22 dni robocze, a rocznych – 252 dni robocze
Dzięki telefonicznej rejestracji Proassist możesz zwiększyć liczbę odbieralności
telefonów w swoim gabinecie lub placówce medycznej, aż do 99%?
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.