Zdalna obsługa rejestracji telefonicznej

Zewnętrzna rejestracja telefoniczna to usługa, która może znacząco usprawnić zarządzanie placówką medyczną. Dzięki niej nie musisz już martwić się o odbieranie telefonów, kiedy jesteś zajęty leczeniem pacjentów lub prowadzeniem terapii.

Profesjonalny zespół rejestratorek medycznych Proassist zajmie się obsługą telefoniczną Twojej placówki, co pozwoli Ci skupić się na tym, co najważniejsze – na pacjentach.
Kobieta w niebieskim stroju medycznym dzwoni i notuje z informacją o rejestracji telefonicznej.

Optymalne godziny pracy zdalnych rejestratorek telefonicznych

Zdalna obsługa rejestracji to alternatywa do zatrudnienia rejestratorki medycznej w placówce. Można też wykorzystać outsourcing rejestracji telefonicznej jako uzupełnienie pracy rejestratorek zatrudnionych w gabinecie.

Nie musisz inwestować w nowy numer. Możesz przekierować wszystkie połączenia do rejestracji Proassist bez żadnych dodatkowych kosztów.

Telefoniczne rejestratorki Proassist są dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–20:00 oraz w soboty od 8:00 do 15:00, dzięki czemu Twoi pacjenci mogą umawiać wizyty, nawet gdy Twój gabinet jest zamknięty.

Usługa zewnętrznej rejestracji telefonicznej to także komfort dla placówki medycznej jako pracodawcy, który nie musi martwić się o szkolenie nowego pracownika, zwolnienia lekarskie, urlopy, czy podwyżki płacy minimalnej.

Jak wygląda praca zewnętrznej rejestratorki telefonicznej?

Decydując się na zewnętrzną rejestrację telefoniczną, nie musisz martwić się o zmianę numeru telefonu. Wszystko odbywa się przez przekierowanie połączenia, a proces integracji jest płynny i niewidoczny dla pacjentów. 

Taka konfiguracja pozwala na uniknięcie konieczności informowania pacjentów o jakichkolwiek zmianach, co jest niewątpliwie wygodne dla obu stron. Dzięki temu pacjenci kontaktują się z placówką tak samo jak zawsze, a jednocześnie korzystają z profesjonalnej obsługi rejestracji Proassist.

Profesjonalna obsługa pacjenta dzięki rejestratorkom Proassist

Usługa odbierania telefonów dla gabinetu

Rejestratorka Proassist już zanim odbierze telefon wie, że pacjent dzwoni pod Twój numer. System Proassist jest zaprojektowany tak, że podpowiada rejestratorkom szczegółowe informacje o Twojej placówce. Dzięki temu potrafią one odpowiedzieć na każde pytanie pacjenta, np. jak dojechać do placówki komunikacją miejską? Czy jest dostępny parking dla pacjentów? w jaki sposób przygotować się do wizyty? 

Jeśli wydarzy się sytuacja losowa i lekarz nie będzie mógł przyjąć pacjentów w zaplanowanym wcześniej terminie, rejestratorki Proassist zajmą się kontaktem z pacjentami i przesunięciem umówionych wizyt.

„Dzięki telefonicznej rejestracji Proassist nie musimy martwić się o nieodebrane połączenia od pacjentów. Zamiast tego możemy skupić się na bezpośredniej pracy z nimi. Co więcej, nasze grafiki są zawsze w pełni wypełnione, co przekłada się na wyższą efektywność działania naszej placówki. To ogromne ułatwienie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że rejestratorki Proassist pracują aż 12 godzin dziennie.”

Agata Chutkiewicz

Podolog Radom

Dwoje ludzi przy biurku, kobieta trzyma kartę, mężczyzna notuje na formularzu.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Pacjenci dzwonią o różnych porach, nie tylko wtedy, kiedy placówka jest czynna. Im większy zakres godzin jest dostępna rejestratorka, tym większa szansa na umówienie wizyty.
Wypełnij formularz dostępny na stronie internetowej lub zadzwoń pod numer 505 708 455
Wdrożenie i szkolenie z systemu to początkowe etapy rozpoczęcie współpracy. Po szkoleniu i wprowadzeniu wszystkich danych do skryptu rozmowy, rejestratorki medyczne są gotowe odbierać telefony dla Twojej Placówki. Bieżący kontakt masz zawsze ze swoim opiekunem konta oraz z działem pomocy technicznej dostępnym w dni robocze od 8 do 20. Ponadto mamy przygotowane dla naszych klientów specjalne filmy i opisy instruktażowe, z których można korzystać w dowolnym czasie.
Rejestratorka do każdej usługi może mieć przypisaną informację, tzw. warunkową. Np. może zapisując na usługę poinformować, że wymagana jest konsultacja i czy pacjent już był na konsultacji. Rejestratorka może poinformować o tym, jaka jest procedura przed zabiegiem (np. usg jamy brzusznej wypić 2 l płynów przed wizytą).
Rejestratorka przedstawia się swoim imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem, a następnie podaje nazwę gabinetu. Wtedy pacjent będzie wiedział, że jesteś na takim etapie rozwoju gabinetu, że zatrudniłeś rejestratorkę.
System wyświetla informację o tym, do jakiej placówki pacjent chce się dodzwonić. Rejestratorka medyczna z Proassist widzi nazwę placówki, a po odebraniu połączenia automatycznie otwiera się kalendarz wizyt wraz ze wszystkimi informacjami na temat placówki. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące pilnych wizyt, parkingu i procedury przygotowania się do wizyty.
Jeśli od kilku lat korzystasz z numeru, na który dzwonią nie tylko pacjenci, ale też prywatne sprawy, to najlepiej ten numer zostawić, uruchomić przekierowanie i kupić nowy numer dla spraw prywatnych. Pacjenci są przyzwyczajeni i to na nich Ci zależy, a jeśli ktoś z rodziny zadzwoni, to my się przedstawimy i pobierzemy informację, którą prześlemy na Twój nowy numer telefonu.

Kwestia numeru wygląda w następujący sposób: my generujemy dla Państwa indywidualny numer telefonu. Państwo włączają przekierowanie na nasz numer — najlepiej jest korzystać z takiego numeru, na jaki do tej pory dzwonili pacjenci, aby ten ruch połączeń trafiał już do nas. W tym przypadku nawet pacjent nie odczuje, że coś się zmieniło.
Rejestratorka medyczna z Proassist potrzebuje standaryzacji. Dziennie odbiera ponad 400 połączeń i gdyby miała korzystać z wielu systemów, to na pewno nie bylibyśmy w stanie zapewnić takiej usługi. System Proassist jest przygotowany do tego, żeby być przewodnikiem i mieć w sobie zaszyty skrypt rozmowy z ważnymi informacjami, dlatego nasze rejestratorki korzystają tylko z tego oprogramowania.
Rejestratorki pracują w dni robocze 8-20, a w soboty 8-15
W przypadku korzystania z usługi tylko dla jednego lekarza pacjent będzie słyszał w słuchawce odpowiedź, że do innych lekarzy nie rejestrujemy, Wtedy będzie się rodzić frustracja i złość, co może spowodować, że pacjenci pójdą gdzieś indziej.

Jak technologia wspiera
codzienną pracę w Podolog Radom

Agata Chutkiewicz, podolog i właścicielka Podolog Radom,
podkreśla wielorakie korzyści płynące z tej współpracy…

Dołącz do ponad
500 gabinetów i placówek medycznych,
które zwiększają liczbę pacjentów i sprawnie zarządzają obsługą z Proassist

Dołącz do ponad 500 gabinetów i placówek medycznych, które zwiększają liczbę pacjentów i sprawnie zarządzają obsługą z Proassist

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.

Cześć!

Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie w ciągu 5 minut? Kliknij przycisk!