proassist logo

Specjalista ds. sprzedaży B2B / Account Manager

Proassist to firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania medycznego i dostarczaniem usługi rejestracji pacjentów do placówek medycznych.
Z miesiąca na miesiąc obsługujemy coraz więcej klientów i w związku z tym chcemy zatrudnić sprzedawcę, który będzie umieć przeprowadzić klienta przez cały proces sprzedaży.

Poszukujemy huntera, który będzie domykał sprzedaż. Kandydat powinien mieć doświadczenie w sprzedaży B2B i chcieć współtworzyć i wprowadzać innowacje do placówek medycznych.

Zakres obowiązków:

•  Twoim głównym obowiązkiem będzie oczywiście sprzedaż. Gwarantujemy dużą ilość ciepłych leadów.
•  Ścisła współpraca z zespołem Customer Success, działem od prospectingu oraz działem marketingu.
• Obsługa ciepłych leadów.
• Przeprowadzenie klientów przez cały proces sprzedaży (badanie potrzeb, negocjacje, zamykanie sprzedaży).
• Budowanie długotrwałych partnerstw z klientami.
• Raportowanie prognoz i wykonania planu w CRM.
• Kreatywność w rozwiązywaniu problemów Klientów.
 Współpraca i realizacja planów kwartalnych.
Będziesz negocjował z lekarzami i managerami placówek medycznych.

Poszukiwane kompetencje:

• Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B.
• Umiejętność pracy na długich procesach sprzedaży (ok. 30-90 dni).
• Bardzo silna postawa proaktywna, dzięki której po usłyszeniu „nie” od klienta dalej robisz swoje – nastawienie na domykanie i poszukiwanie nowych rozwiązań.
• Świetna umiejętność odczytywania i rozumienia potrzeb klienta.
• Duża szybkość i sprawność w działaniu – umiejętność zarządzania swoim czasem / zadaniami.
nastawienie, że sprzedaż to proces, a nie przypadek czy magiczne sztuczki.

Jeśli spełniasz powyższe wymagania, to czekamy na Twoją aplikację! Mile widziane/niewymagane:

• Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT.
Znajomość branży medycznej.
• Zainteresowanie nowymi technologiami.
• Nastawienie na sprzedaż doradczą, a nie transakcyjną — rozumienie różnicy.

Oferujemy: 

• Pracę w firmie, która rośnie powyżej 50 % rok do roku.
• Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 4 tys. zł netto na umowie B2B lub brutto na UoP + dodatkowo comiesięczna premia.
 Dużą ilość ciepłych leadów.
• Prowizję w postaci % od wykonanego planu sprzedaży, który wynagrodzi Twoje sukcesy w pracy. Twoje wynagrodzenie realnie powinno wynosić od 6.000 do 8.000 zł netto na umowie B2B… natomiast nie mamy limitów zarobków.
• Możliwą pracę zdalną lub z biura w Radomiu. Wymagany jest natomiast 4-miesięczny okres wdrożenia z biura w Radomiu (nie zdalnie).
• Wszystkie narzędzie niezbędne do komfortowego wykonywania pracy – telefon, komputer.
• Benefity pozapłacowe w postaci dofinansowania karty sportowej i ubezpieczenia.
Dużą samodzielność w codziennych działaniach i elastyczny (zadaniowy!) system pracy.
Płaską strukturę organizacyjną. Twoim szefem będzie CEO Proassist, więc nie trzeba mówić, że nie mamy jeszcze szefa samej sprzedaży. 🙂
Luźną atmosferę w biurze. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl- możesz się u nas nie odnaleźć.

CV proszę przesyłać na adres email: kariera@proassist.pl

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!