Zewnętrzna rejestracja telefoniczna – profesjonalna obsługa dla Twoich pacjentów przez call center medyczne

W codziennym natłoku obowiązków, odbieranie telefonów i umawianie wizyt może być sporym wyzwaniem – zarówno dla jednoosobowego gabinetu, w którym wszystko jest na Twojej głowie, jak i dla większej placówki, w której pacjenci narzekają na trudności z dodzwonieniem się do rejestracji.

Dlatego Proassist oferuje outsourcing rejestracji telefonicznej – kompleksową usługę, dzięki której odbieranie telefonów w Twojej placówce zostanie oddelegowane do firmy zewnętrznej.
Kobieta w niebieskim stroju medycznym dzwoni i notuje z informacją o rejestracji telefonicznej.
Kobieta w słuchawkach pracująca zdalnie jako operatorka telefoniczna dla Proassist.

Dlaczego warto wybrać zdalną rejestrację medyczną Proassist?

Zdalna rejestracja pacjentów to przede wszystkim zwiększenie odbieralności połączeń przychodzących do Twojej placówki. Nie będziesz już tracić pacjentów, którzy zrezygnowali z umówienia wizyty ze względu na długi czas oczekiwania na połączenie – w Proassist czas oczekiwania na połączenie wynosi 10 sekund!


Telefoniczne rejestratorki Proassist są dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 15:00, a Ty nie musisz martwić się o ich zwolnienia lekarskie, urlopy, czy szkolenia. To znacznie tańsza alternatywa do zatrudnienia rejestratorki medycznej w placówce.

Co znajdziesz w ofercie zdalnej rejestracji pacjentów?

Za jedyne 599 zł miesięcznie, profesjonalne rejestratorki telefoniczne Proassist odbierają połączenia przychodzące dzięki przekierowaniu numeru i:

  • Umawiają pacjentów na wizyty
  • Udzielają szczegółowych informacji o oferowanych w Twojej placówce usługach
  • Wyjaśniają, jak przygotować się do wizyty lub badania
  • Informują o lokalizacji placówki, możliwościach dojazdu, akceptowanych metodach płatności, itp. 
  • Zarządzają wizytami w kalendarzu – od umawiania i odwoływania wizyt po zapisywanie pacjentów na listę rezerwową
  • Przygotowują zapowiedź głosową dla dzwoniących pacjentów

W tym pakiecie otrzymujesz kompleksową, dedykowaną pomoc w organizacji grafiku Twoich wizyt. W pakiecie PREMIUM rejestratorki telefoniczne dodatkowo:

  • Potwierdzają telefonicznie wizyty na kolejny dzień
  • Niwelują luki w grafiku kontaktując się z pacjentami z listy rezerwowej lub zapisanymi na późniejsze terminy
  • Dzwonią do pacjentów i przenoszą wizyty w awaryjnych sytuacjach takich jak np. nagła nieobecność lekarza
  • Wykonują inne dodatkowe, zlecone przez Ciebie, zadania
Kobieta w medycznym uniformie rozmawia przez telefon, z stetoskopem i identyfikatorem.

Jakie jeszcze zadania wykonują zdalne rejestratorki?

Dodatkowo, jeśli w Twojej placówce jest taka potrzeba, to zespół rejestratorek Proassist może również zaproponować automatyczne wysyłanie:
  • Potwierdzeń SMS dla pacjenta o dokonaniu rezerwacji wizyty 
  • Przypomnień SMS o nadchodzącej wizycie z możliwością szybkiego potwierdzenia lub odwołania 
  • Powiadomień dla lekarzy o grafiku na kolejny dzień lub o wszystkich zmianach w harmonogramie wizyt

Dlaczego warto wybrać zdalną rejestrację medyczną Proassist?

Doświadczony zespół rejestracji działa w pełni profesjonalnie i oprócz rejestrowania pacjentów na wizyty zajmuje się udzielaniem odpowiedzi na ich wszystkie pytania zgodnie z przygotowaną według Twoich wskazówek bazą wiedzy. Dzięki temu pacjenci mają wrażenie, że rozmawiają bezpośrednio z pracownikami placówki. To buduje pozytywny wizerunek Twojej placówki medycznej już na pierwszym etapie kontaktu.

Korzyści finansowe dla Twojej placówki medycznej

Dwoje ludzi przy biurku, kobieta trzyma kartę, mężczyzna notuje na formularzu.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Pacjenci dzwonią o różnych porach, nie tylko wtedy, kiedy placówka jest czynna. Im większy zakres godzin jest dostępna rejestratorka, tym większa szansa na umówienie wizyty.
Wypełnij formularz dostępny na stronie internetowej lub zadzwoń pod numer 505 708 455
Wdrożenie i szkolenie z systemu to początkowe etapy rozpoczęcie współpracy. Po szkoleniu i wprowadzeniu wszystkich danych do skryptu rozmowy, rejestratorki medyczne są gotowe odbierać telefony dla Twojej Placówki. Bieżący kontakt masz zawsze ze swoim opiekunem konta oraz z działem pomocy technicznej dostępnym w dni robocze od 8 do 20. Ponadto mamy przygotowane dla naszych klientów specjalne filmy i opisy instruktażowe, z których można korzystać w dowolnym czasie.
Rejestratorka do każdej usługi może mieć przypisaną informację, tzw. warunkową. Np. może zapisując na usługę poinformować, że wymagana jest konsultacja i czy pacjent już był na konsultacji. Rejestratorka może poinformować o tym, jaka jest procedura przed zabiegiem (np. usg jamy brzusznej wypić 2 l płynów przed wizytą).
Rejestratorka przedstawia się swoim imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem, a następnie podaje nazwę gabinetu. Wtedy pacjent będzie wiedział, że jesteś na takim etapie rozwoju gabinetu, że zatrudniłeś rejestratorkę.
System wyświetla informację o tym, do jakiej placówki pacjent chce się dodzwonić. Rejestratorka medyczna z Proassist widzi nazwę placówki, a po odebraniu połączenia automatycznie otwiera się kalendarz wizyt wraz ze wszystkimi informacjami na temat placówki. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące pilnych wizyt, parkingu i procedury przygotowania się do wizyty.
Jeśli od kilku lat korzystasz z numeru, na który dzwonią nie tylko pacjenci, ale też prywatne sprawy, to najlepiej ten numer zostawić, uruchomić przekierowanie i kupić nowy numer dla spraw prywatnych. Pacjenci są przyzwyczajeni i to na nich Ci zależy, a jeśli ktoś z rodziny zadzwoni, to my się przedstawimy i pobierzemy informację, którą prześlemy na Twój nowy numer telefonu.

Kwestia numeru wygląda w następujący sposób: my generujemy dla Państwa indywidualny numer telefonu. Państwo włączają przekierowanie na nasz numer — najlepiej jest korzystać z takiego numeru, na jaki do tej pory dzwonili pacjenci, aby ten ruch połączeń trafiał już do nas. W tym przypadku nawet pacjent nie odczuje, że coś się zmieniło.
Rejestratorka medyczna z Proassist potrzebuje standaryzacji. Dziennie odbiera ponad 400 połączeń i gdyby miała korzystać z wielu systemów, to na pewno nie bylibyśmy w stanie zapewnić takiej usługi. System Proassist jest przygotowany do tego, żeby być przewodnikiem i mieć w sobie zaszyty skrypt rozmowy z ważnymi informacjami, dlatego nasze rejestratorki korzystają tylko z tego oprogramowania.
Rejestratorki pracują w dni robocze 8-20, a w soboty 8-15
W przypadku korzystania z usługi tylko dla jednego lekarza pacjent będzie słyszał w słuchawce odpowiedź, że do innych lekarzy nie rejestrujemy, Wtedy będzie się rodzić frustracja i złość, co może spowodować, że pacjenci pójdą gdzieś indziej.

Jak technologia wspiera
codzienną pracę w Podolog Radom

Agata Chutkiewicz, podolog i właścicielka Podolog Radom,
podkreśla wielorakie korzyści płynące z tej współpracy…

Dołącz do ponad
500 gabinetów i placówek medycznych,
które zwiększają liczbę pacjentów i sprawnie zarządzają obsługą z Proassist

Dołącz do ponad 500 gabinetów i placówek medycznych, które zwiększają liczbę pacjentów i sprawnie zarządzają obsługą z Proassist

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.

Cześć!

Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie w ciągu 5 minut? Kliknij przycisk!