Marketing SMS

Cześć!

Wiemy, że trafiłeś tutaj NIEprzypadkowo- oznacza to, że jesteś klientem Proassist i chcesz do końca roku zwiększyć sprzedaż swoich usług.



Nadchodzą Święta i Nowy Rok 2024, to dobry moment na uruchomienie w Twojej placówce medycznej marketingu SMS.

Marketing SMS jest najskuteczniejszą formą angażowania klientów do działania. 
Według statystyki, jaką podaje portal getresponse.pl: w ciągu 3 pierwszych minut zostanie przeczytanych aż 90% wiadomości. 

Tabela pokazująca jaki procent ludzi reaguje na wysyłane markting SMSy

Pobierz gotowe szablony

Pobierz gotowy zestaw ponad 80 wzorów SMS-ów, które przyciągną pacjentów do Twojego gabinetu!
Czyli jeśli Twoja baza do marketingu SMS to 2 000 numerów telefonu to:
  • 1 960 klientów otworzy SMS,
  • 1 800 przeczyta SMS,
  • 580 zainteresuje się treścią i połowa z nich dokona zakupu, czyli zyskasz 290 osób, które kupią Twój produkt.
Te liczby tylko potwierdzają, że z telefonu korzysta się dużo częściej niż z poczty elektronicznej i trudniej jest ominąć otrzymaną wiadomość SMS. Dlatego, gdy decydujesz się na wysyłanie SMSów marketingowych to więcej pacjentów skorzysta z oferty niż gdy wysyłasz do nich wiadomości na maila.

Skąd to wiemy?

Jako klient Proassist trafiłeś tu właśnie za pośrednictwem marketingu SMS, który do Ciebie wysłaliśmy.W ten sam sposób z pewnością Cię przekonaliśmy do tego, żeby uruchomić marketing SMS!

Już teraz możesz wysłać wiadomość z panelu Proassist do swoich pacjentów. 
Koszt takiej usługi jest stosunkowo niski i nie wymaga poświęcania zbyt dużej ilości czasu. Zdjęcie poniżej pokazuję jak prosty w obsłudze jest system SMSów marketingowych w Proassist.

Grafika przedstawiająca system do wysyłania marketingu SMS, Telefon z SMS marketingiem

Jak widzisz, marketing SMS przynosi wiele korzyści dla Twojego gabinetu medycznego

  • Jedną z zasad skutecznego prowadzenia marketingu dla placówki medycznej jest budowanie pozytywnej relacji ze swoimi pacjentami. Dlatego w okresie okołoświątecznym warto jest podkreślić tą relację i skorzystać z marketingu SMS.

  • Wysłanie świątecznych życzeń może być dla pacjenta oznaką szacunku i miłą formą pokazania, że się o nim pamięta.

  • Krótka i konkretna forma SMS, może zachęcić pacjenta do korzystania z usług, które oferuję Twój gabinet.

Kiedy najlepiej wysyłać marketing SMS?

Nie ma jednej konkretnej daty na to kiedy powinno się wysłać SMS marketingowy. Istnieje wiele zależnych- takie wiadomości można wysyłać okolicznościowo, czyli na przykład przed świętami czy wtedy gdy w placówce medycznej organizowana jest akcja promocyjna.

Najlepsza godzina do wysyłania marketingowych wiadomości SMS nie istnieje.
Przy jej wyborze warto wziąć pod uwagę kilka rzeczy takich jak:

Wysyłanie wiadomości w dni robocze:
Wysyłanie SMS-ów marketingowych zazwyczaj lepiej sprawdza się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), gdy większość osób jest aktywna i otwarta na komunikację biznesową.

Rano i wieczorem:
Godziny poranne (np. między 8:00 a 10:00) i godziny wieczorne (np. między 18:00 a 20:00) są najbardziej odpowiednie do wysyłania SMS-ów, ponieważ ludzie często sprawdzają swoje telefony o tych porach.

Testuj różne czasy:
Warto eksperymentować z różnymi porami i dniami, a następnie monitorować wyniki, aby określić, kiedy otrzymujesz najlepszą reakcję od swojej grupy docelowej.

NAJWAŻNIEJSZE!
Unikaj godzin nocnych, aby nie zakłócać spokoju klientów. Wysyłanie wiadomości w godzinach, które powszechnie są uznane za nieodpowiednie, czyli na przykład po godzinie 22, kiedy panuje już cisza nocna.

Nie przeciągając

Specjalnie dla Ciebie Proassist stworzyło bazę SMS-ów, które zachęcą pacjentów Twojej placówki do skorzystania z jej usług i produktów. Pobierz ponad 80 wzorów wiadomości.

Liczby nie kłamią!

Projekt bez nazwy (6)

POBIERZ I KORZYSTAJ

Wypełnij krótki formularz, a otrzymasz plik
z gotowymi szablonami SMS

Jeżeli wyślesz SMS-y do 2000 numerów:

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!