Grafika wektorowa pokazująca zespół ludzi

Aplikacja dla lekarzy

Pomoc w sprawnym zarządzaniu dokumentacją oraz wizytami.  

Prowadzenie gabinetu lekarskiego to wyzwanie na wielu płaszczyznach. Obsługa pacjentów wymaga niezwykłej organizacji pracy i staranności. Aplikacja dla lekarzy stworzona została z myślą o specjalistach, którzy chcą poprawić jakość świadczonych usług. Rozwiązanie na miarę współczesnych czasów ułatwia codzienną pracę nie tylko lekarzom, ale także pracownikom rejestracji pacjentów.

Elektroniczna dokumentacja medyczna w chmurze

Wszechstronna aplikacja dla lekarzy działa na zasadzie chmury, w której automatycznie zapisywane są gromadzone informacje. Specjalista ma łatwy i szybki dostęp do danych z poziomu każdego urządzenia z połączeniem sieciowym. W jednym miejscu znajdują się informacje odnośnie przebytych chorób, zażywanych leków czy udzielonych świadczeń zdrowotnych. Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) wzbogacana może być o załączniki, które są ważną częścią ogólnego stanu pacjenta. Znalezienie wymaganych informacji zajmuje nieporównywalnie mniej czasu niż w przypadku tradycyjnej kartoteki papierowej.

Aplikacje dla lekarzy

– wystawianie e-recept, e-skierowań i zwolnień lekarskich

Lekarz specjalista przy użyciu aplikacji medycznej ma możliwość wystawiania recept w formie elektronicznej. Dostęp do nieograniczonej bazy leków pozwala znaleźć najlepsze rozwiązanie dla pacjenta. Baza nieustannie jest aktualizowana o nowe pozycje wraz z niezbędnymi informacjami o lekach farmaceutycznych. Rozwiązanie to zaoszczędzić może duże nakłady czasu, bowiem nie jest konieczna wizyta pacjenta w gabinecie. Program pozwala także wystawiać e-skierowania oraz zwolnienia lekarskie.

Aplikacje dla lekarzy dysponują przejrzystym terminarzem wizyt, który znacznie usprawnia wyszukiwanie wolnych terminów. Umawianie pacjenta na spotkanie trwa wówczas zaledwie chwilę, dodatkowo istnieje możliwość porównania harmonogramów wielu lekarzy naraz. Niezwykle przydatną opcją okazuje się być automatyczne wysyłanie przypomnień o nadchodzącym terminie spotkania do pacjenta. Adnotacja o możliwości odwołania pozwala przyjąć inną osobę na miejsce wizyty anulowanej.

Cześć!

Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie w ciągu 5 minut? Kliknij przycisk!

Pobierz Top 3 Ebooki Marketingowe

Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, Pokaż więcej

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.