Prowadzenie gabinetu lekarskiego to wyzwanie na wielu płaszczyznach. Obsługa pacjentów wymaga niezwykłej organizacji pracy i staranności. Aplikacja dla lekarzy stworzona została z myślą o specjalistach, którzy chcą poprawić jakość świadczonych usług. Rozwiązanie na miarę współczesnych czasów ułatwia codzienną pracę nie tylko lekarzom, ale także pracownikom rejestracji pacjentów.
Elektroniczna dokumentacja medyczna w chmurze
Wszechstronna aplikacja dla lekarzy działa na zasadzie chmury, w której automatycznie zapisywane są gromadzone informacje. Specjalista ma łatwy i szybki dostęp do danych z poziomu każdego urządzenia z połączeniem sieciowym. W jednym miejscu znajdują się informacje odnośnie przebytych chorób, zażywanych leków czy udzielonych świadczeń zdrowotnych. Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) wzbogacana może być o załączniki, które są ważną częścią ogólnego stanu pacjenta. Znalezienie wymaganych informacji zajmuje nieporównywalnie mniej czasu niż w przypadku tradycyjnej kartoteki papierowej.
– wystawianie e-recept, e-skierowań i zwolnień lekarskich
Lekarz specjalista przy użyciu aplikacji medycznej ma możliwość wystawiania recept w formie elektronicznej. Dostęp do nieograniczonej bazy leków pozwala znaleźć najlepsze rozwiązanie dla pacjenta. Baza nieustannie jest aktualizowana o nowe pozycje wraz z niezbędnymi informacjami o lekach farmaceutycznych. Rozwiązanie to zaoszczędzić może duże nakłady czasu, bowiem nie jest konieczna wizyta pacjenta w gabinecie. Program pozwala także wystawiać e-skierowania oraz zwolnienia lekarskie.
Aplikacje dla lekarzy dysponują przejrzystym terminarzem wizyt, który znacznie usprawnia wyszukiwanie wolnych terminów. Umawianie pacjenta na spotkanie trwa wówczas zaledwie chwilę, dodatkowo istnieje możliwość porównania harmonogramów wielu lekarzy naraz. Niezwykle przydatną opcją okazuje się być automatyczne wysyłanie przypomnień o nadchodzącym terminie spotkania do pacjenta. Adnotacja o możliwości odwołania pozwala przyjąć inną osobę na miejsce wizyty anulowanej.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.