Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Proassist - oprogramowanie medyczne przygotowane na całkowicie zdalną obsługę pacjenta.

Telemedycyna w ostatnim czasie stała się bardzo popularna. Pandemia nie odpuszcza, a pacjenci potrzebują lekarzy. Oczywiście nie wszystkie usługi mogą zostać wykonywane zdalnie, jednak są takie wizyty, które spokojnie można przeprowadzać przez video chat.

Prowadzenie konsultacji przez telefon, czy kamerę to jedno, a obsługa osób odwiedzających placówkę to oddzielny aspekt. Pacjenta trzeba przecież na wizytę zapisać, przyjąć od niego opłatę za usługę oraz wypisać mu receptę, skierowanie, czy zwolnienie lekarskie. Wszystkie te czynności również możesz wykonywać zdalnie, jednak potrzebujesz do tego odpowiedniego oprogramowania medycznego, które Ci to ułatwi.

Program do gabinetu lekarskiego Proassist posiada wszystkie funkcje, dzięki którym w pełni zdalnie przeprowadzisz obsługę pacjenta od początku do końca, zaczynając od zapisu na wizytę, poprzez jej przeprowadzenie, po wysłanie dokumentacji medycznej w wiadomości e-mail.

Rejestracja pacjenta

Pierwszy krok w obsłudze osób odwiedzających placówkę medyczną to zapis na wizytę. Jeżeli chcesz zarejestrować pacjenta, unikając bezpośredniego kontaktu, możesz wykorzystać do tego rejestrację on-line Proassist. Pacjenci nie pojawiają się w przychodni osobiście, tylko rezerwują termin samodzielnie za pomocą specjalnej zakładki na stronie internetowej. Wszystko odbywa się bez konieczności pojawiania się w recepcji przychodni. 

Użytkownicy naszego oprogramowania medycznego mogą skorzystać także z rejestracji telefonicznej, która wspomaga lub całkowicie zastępuje rejestrację medyczną w przychodniach. Więcej źródeł zapisu na wizyty to większa liczba pacjentów rezerwujących terminy bez konieczności pojawiania się w placówce.

Opłata za wizytę

Regulowana w gabinecie lekarskim lub w recepcji przychodni płatność przyjmowana jest zarówno przed wizytą jak i po jej odbyciu. Jeśli jednak zależy Ci na wprowadzeniu w pełni zdalnej obsługi pacjenta, powinieneś zadbać o wprowadzenie do placówki medycznej możliwości płatności on-line. Do wyboru są różne opcje dostępne w programach dla lekarzy. W Proassist pacjent może zapłacić za wizytę podczas rejestracji on-line, jeszcze przed pojawieniem się w przychodni. Może także dostać na maila link do uregulowania płatności. Taki link może być wysłany zarówno przed wizytą, jak i po jej odbyciu. Jednak najważniejsze jest to, że opłatę można uregulować bez konieczności pojawiania się w recepcji przychodni.

Funkcja video chatu

Po rejestracji on-line i uregulowaniu opłaty przez internet przyszedł czas na zdalne przyjęcie pacjenta na wizytę. Oprogramowanie medyczne, posiadające funkcję przeprowadzania wizyt przez video chat, ułatwi Ci tę czynność. Możliwość prowadzenia video rozmowy oraz wypełniania elementów wywiadu lekarskiego w jednym programie to duże udogodnienie dla lekarza, zwłaszcza teraz w dobie rozwoju telemedycyny, kiedy zdalnych konsultacji przeprowadza się coraz więcej. 

Program do gabinetu lekarskiego Proassist posiada funkcję video chatu. Wystarczy jeden przycisk i możesz zobaczyć się ze swoim pacjentem. Dodatkowo, w tym samym oknie wypełniasz wywiad lekarski, oraz wystawiasz e-receptę, e-skierowanie, czy elektroniczne zwolnienie. Przeprowadzanie konsultacji przez video chat nie jest skomplikowane, a dzięki temu, że wszystkie funkcje znajdują się w jednym miejscu, dana czynność jest bardzo wygodna.

Połączenia telefoniczne bezpośrednio z programu dla lekarza

Program do gabinetu lekarskiego Proassist wyposażony jest w funkcję Click2Call, dzięki której możliwe jest nawiązanie połączenia bezpośrednio z systemu. Wystarczy kliknąć przycisk i połączenie zostaje nawiązane. Opcja pozwala uniknąć każdorazowego wpisywania numeru telefonu pacjenta lub wyszukiwania go na liście kontaktów w celu przeprowadzenia teleporady. Tak jak w przypadku video chatu w jednym oknie przeglądarki możliwe jest wypełnianie elementów wywiadu lekarskiego oraz wystawianie e recepty, e skierowania oraz e zwolnienia. Możliwość korzystania z tych wszystkich opcji w jednym miejscu w dużej mierze usprawnia pracę lekarza.

Chat SMS

Wiadomości SMS to jedna z form komunikacji między lekarzem a pacjentem. Oprogramowanie medyczne Proassist posiada możliwość prowadzenia SMS-owego chatu, co pozwala na sprawną wymianę wiadomości. Wszystkie konwersacje są zapisywane w systemie, co pozwala na zachowanie ciągłości rozmów.

Wysyłanie mailem dokumentacji medycznej

Jeżeli za pomocą jednego oprogramowania medycznego możesz zdalnie zarejestrować pacjenta, pobrać opłatę, przyjąć go na wizytę, dlaczego nie mógłbyś przekazać mu dokumentacji mailem? Sporządzana w systemie elektroniczna dokumentacja medyczna nie musi być zapisywana w komputerze, aby potem wysłać ją w załączniku wiadomości. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w systemie i wszystkie dokumenty, które mają znaleźć się u pacjenta, zostaną wysłane do niego mailem. Taka opcja doskonale dopełni zdalną obsługę pacjenta.

Bezpieczna obsługa pacjenta z Proassist

Osoby zarządzające przychodniami starają się, aby przyjmowanie pacjentów w obecnym czasie było jak najbardziej bezpieczne. Takie działania przyczyniły się do tego, że telemedycyna staje się coraz bardziej popularna. Korzystanie z programu do gabinetu lekarskiego Proassist umożliwia obsługę pacjenta z wykluczeniem bezpośredniego kontaktu osobistego. Rejestracja on-line oraz przyjmowanie opłat przez internet pozwala na omijanie recepcji, a video chat w systemie oraz opcja Click2Call pozwolą na sprawne przeprowadzenie telewizyty. Doskonałe dopełnienie tych funkcji stanowi możliwość przesyłania dokumentacji medycznej bezpośrednio z systemu. Dzięki tym opcjom oprogramowania medycznego Proassist przeprowadzanie tych wizyt, które da się przeprowadzić zdalnie, ogranicza ryzyko zagrożenia zdrowia i życia pacjentów.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Podobają Ci się treści zamieszczane na naszym blogu?

Możemy na bieżąco informować Cię o nowych artykułach.
Spokojnie, nie będziemy wysyłać spamu. 😊
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!