Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Nadmierna liczba telefonów od pacjentów? Podpowiadamy jak zaoszczędzić czas!

Odbieranie połączeń od dużej liczby pacjentów może okazać się nie lada wyzwaniem. Mimo że ta z pozoru łatwa czynność nie wymaga skomplikowanych umiejętności, to jednak  wiąże się ze znalezieniem dodatkowego czasu.

Multitasking, czyli wielozadoniowość w pracy lekarza

Łączenie kilku czynności stanowi istotny i nieodzowny element pracy. Nie zawsze niestety da się pogodzić ze sobą wszystkie obowiązki. Przykładowo podczas stawiania diagnozy, czy nawet podczas zakupów lekarz nie jest w stanie skupić się na dodatkowych aktywnościach. W takim przypadku trudno w sposób profesjonalny i kompetentny udzielić odpowiedzi. Zwłaszcza jeśli pacjenci oczekują znajomości wszystkich dostępnych terminów. Ponadto jak wynika z danych naszego oprogramowania medycznego, odbieranie dwustu połączeń miesięcznie zajmuje  lekarzowi w sumie ponad 4 godziny, które warto poświęcić na realizowanie własnych pasji, czy choćby odpoczynek. Właśnie dlatego stworzyliśmy funkcję połączeń bezwarunkowych i warunkowych, które odpowiadają za optymalizację Twojego czasu.

Połączenia bezwarunkowe i warunkowe

Przekierowanie połączeń to najlepszy sposób, by usprawnić profesjonalną obsługę klientów. Usługa zawiera dwie opcje: bezwarunkową i warunkową. Pierwszą z nich można wprowadzić na klawiaturze telefonu za pomocą kodu: **21*numer telefonu nadany przez Proassist#. Jest to połączenie, które odbiera tylko rejestracja telefoniczna Proassist. Natomiast drugą opcję, czyli przekierowanie warunkowe  można zastosować, kiedy numer jest zajęty, nie odpowiada bądź jest niedostępny. Taką usługę należy włączyć dzięki trzem kodom, które odpowiadają za określoną przyczynę.

Wartościowa rozmowa z konsultantami telefonicznej rejestracji Proassist

Jedną z pozytywnych cech programu dla lekarzy Proassist jest rejestracja telefoniczna, która odpowiada nie tylko za zapisanie pacjenta na daną wizytę, ale także prawidłowy przebieg rozmowy. Połączenie bezwarunkowe odbiera tylko rejestracja Proassist, dzięki czemu pacjent zawsze uzyska wszystkie niezbędne informacje. Jednak co najważniejsze, rejestrator lub rejestratorka medyczna może dostosować odpowiedni termin zarówno dla pacjenta, jak i lekarza. Taki sposób komunikacji niewątpliwie przyczynia się do większej satysfakcji z jakości konsultacji. Ponadto podczas rozmowy można dowiedzieć się od pracownika: gdzie się odbędzie konsultacja, o której godzinie oraz jak się do niej przygotować. Wszystkie te czynniki wypływają bezpośrednio na pozytywny przebieg wizyty. Warto także dodać, że jeśli pacjent dodzwoni się do danej placówki medycznej, pracownik Proassist może jedynie zapisać go na wizytę do przypisanego lekarza specjalisty.

Sposób na poprawę relacji z pacjentami

Funkcja, którą gwarantuje oprogramowanie medyczne Proassist, umożliwi kompleksowe zarządzanie czasem, a także może pozytywnie oddziaływać na stosunki z pacjentami. Bowiem nie trudno niewłaściwie zapisać wizytę, czy pomylić terminy. Takie wypadki z pewnością negatywnie wpływają na wizerunek centrum medycznego, bądź lekarza. Ponadto pacjent podczas rozmowy jest szczegółowo poinformowany o tym, jak przebiega dana konsultacja, dzięki czemu będzie przygotowany na każdą ewentualność.

Pracowity tryb życia, w którym zazwyczaj funkcjonuje lekarz, nie pozwala łączyć wielu obowiązków w tym m.in. odbierania dodatkowych połączeń. Dzięki funkcjom programu dla lekarzy Proassist telefony od pacjentów nie będą już spędzać Ci snu z powiek, a także niepokoić w trakcie odpoczynku.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Podobają Ci się treści zamieszczane na naszym blogu?

Możemy na bieżąco informować Cię o nowych artykułach.
Spokojnie, nie będziemy wysyłać spamu. 😊
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!