Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Nadmierna liczba telefonów od pacjentów? Zaoszczędź czas

Odbieranie połączeń od dużej liczby pacjentów może okazać się nie lada wyzwaniem. Mimo że ta łatwa czynność nie wymaga skomplikowanych umiejętności to przede wszystkim wiąże się ze znalezieniem dodatkowego czasu.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Multitasking, czyli wielozadoniowość w pracy lekarza

Niewątpliwie łączenie czynności stanowi istotny i nieodzowny element pracy. Jednak nie zawsze da się pogodzić ze sobą wszystkie obowiązki. Przykładowo podczas przeprowadzania diagnozy czy podczas zakupów lekarz nie jest w stanie skupić się na dodatkowych aktywnościach. W takim przypadku trudno w sposób profesjonalny i kompetentny udzielić odpowiedzi. Zwłaszcza jeśli pacjenci oczekują od Ciebie znajomości wszystkich dostępnych terminów. Ponadto jak wynika z danych naszego oprogramowania medycznego odbieranie dwustu połączeń miesięcznie zajmuje w sumie lekarzowi ponad 4 godziny, które warto poświęcić na realizowanie własnych pasji czy choćby odpoczynek. Właśnie dlatego stworzyliśmy funkcję połączeń bezwarunkowych i warunkowych, które odpowiadają za optymalizację Twojego czasu.

Połączenia bezwarunkowe i warunkowe

Przekierowanie połączeń to najlepszy sposób, by usprawnić profesjonalną obsługę klientów. Usługa zawiera dwie opcję: bezwarunkową i warunkową. Pierwszą z nich można wprowadzić na klawiaturze telefonu za pomocą kodu: **21*numer telefonu nadany przez Proassist#. Jest to połączenie, które odbiera tylko rejestracja proassist. Natomiast drugą opcję, czyli przekierowanie warunkowe  można zastosować, kiedy numer jest zajęty, nie odpowiada bądź jest niedostępny. Taką usługę należy włączyć dzięki trzem kodom, które odpowiadają za określoną przyczynę.

Wartościowa rozmowa z konsultantami telefonicznej rejestracji Proassist

Jedną z pozytywnych cech sytemu Proassist jest rejestracja telefoniczna, która odpowiada nie tylko za zapisanie pacjenta na daną wizytę, ale także prawidłowy przebieg rozmowy. A to dlatego, że połączenie bezwarunkowe odbiera tylko rejestracja Proassist, dzięki czemu pracownik zawsze jest w stanie udzielić wszystkich niezbędnych informacji. Jednak co najważniejsze, rejestrator medyczny może dostosować odpowiedni termin zarówno dla pacjenta, jak i lekarza. Taki sposób komunikacji niewątpliwie przyczynia się do większej satysfakcji z jakości konsultacji. Ponadto podczas rozmowy można dowiedzieć się od pracownika: gdzie się odbędzie konsultacja, o której godzinie oraz jak się do niej przygotować. Wszystkie te czynniki wypływają bezpośrednio na pozytywny przebieg przebieg wizyty. Warto także dodać, że jeśli pacjent dodzwoni się do danej placówki medycznej pracownik Proassist może jedynie zapisać go na wizytę do przypisanego lekarza specjalisty.

Sposób na poprawę relacji z pacjentami?

Funkcja, którą gwarantuje system Proassist umożliwi kompleksowe zarządzanie czasem, a także może pozytywnie oddziaływać na interpersonalne stosunki z pacjentami. Bowiem nie trudno niewłaściwie zapisać wizytę czy pomylić terminy. Takie wypadki z pewnością negatywnie wpływają na wizerunek centrum medycznego bądź lekarza. Ponadto pacjent podczas rozmowy jest szczegółowo poinformowany, jak przebiega dana konsultacja, dzięki czemu będzie przygotowany na każdą ewentualność.

Pracowity tryb życia, w którym zazwyczaj funkcjonuje lekarz, nie pozwala łączyć wielu obowiązków w tym m. in. odbieranie dodatkowych połączeń. Dzięki funkcjom Proassist telefony od pacjentów nie będą już spędzać ci snu z powiek, a także niepokoić w trakcie odpoczynku.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin