Jak przygotować gabinet w okresie koronawirusa?

W okresie epidemiologicznym część gabinetów decyduje się na zamknięcie gabinetu na ten czas, inni nie zawieszają swojej działalności przyjmują bez zmian, a niektórzy wprowadzają dodatkowe usługi: teleporady bez wychodzenia z domu.

Poniżej przedstawiamy w kilku krokach jak należy przygotować gabinet w tym trudnym dla wszystkich okresie.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

KROK 1. KOMUNIKAT KONSULTANTA PROASSIST

Podczas rozmowy telefonicznej konsultanci Proassist przeprowadzają wstępną ankietę kwalifikującą w kierunku zakażenia koronawirusem.

Podczas rozmowy telefonicznej konsultanci Proassist przeprowadzają wstępną ankietę kwalifikującą w kierunku zakażenia koronawirusem.

KROK 2. UMIESZCZENIE INFORMACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ, FACEBOOK'U, WIDGECIE

Jeśli podjąłeś decyzję o zamknięciu gabinetu na okres epidemii umieść taką informację na widgecie, tak aby pacjent, który będzie umawiał się online widział informację, że gabinet jest nieczynny.

Jak umieścić informację na widgecie?

Kliknij z bocznego menu w zakładkę GABINETY → następnie z górnego KONTRAHENT → ikona edycji

W oknie INFORMACJE WYŚWIETLANE NA WIDGET zamieść komunikat, który odczyta każdy potencjalny pacjent. Wprowadzone zmiany zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ

Nie zapomnij umieścić także takiej informacji na swojej stronie internetowej oraz na Facebook’u.
Obowiązkowo zamknij grafik pracy na czas swojej nieobecności oraz wyłącz wysyłkę powiadomień SMS do pacjenta z przypomnieniem o wizycie!
Jak zamknąć grafik? → https://proassist.pl/baza wiedzy/jak ustawic urlop/

Jak wyłączyć powiadomienia SMS do pacjentów?
Kliknij z bocznego menu w zakładkę GABINETY → z górnego menu SPECJALIŚCI → ikona edycji przy danym specjaliście → odznacz checkbox WYSYŁAJ POWIADOMIENIA O WIZYCIE DO PACJENTA → zatwierdź klikają w ZAPISZ.

Jeśli natomiast funkcjonowanie gabinetu nie ulega zmianie na czas koronawirusa, warto również poinformować o tym fakcie pacjentów, aby nie byli zdezorientowani, a także przekazać prośbę o punktualne przychodzenie na wizyty, bez osób towarzyszących.

KROK 3: WYSYŁKA ZBIORCZEJ WIADOMOŚCI SMS DO PACJENTÓW

Poinformuj pacjentów, że zaplanowane wizyty nie odbędą się. Do tego skorzystaj z funkcji MARKETING SMS.

Jak wysłać zbiorczą wiadomość do pacjentów?
Kliknij z bocznego menu w zakładkę SMS, a następnie w odpowiednim oknie wpisz treść wiadomości. Kolejnym krokiem jest wybór odbiorców zaznacz opcję PACJENCI, następnie wybierz nazwę swojego gabinetu, a potem zaznacz checkbox WIZYTY wybierając odpowiedni zakres dat . W celu zatwierdzenia wysyłki naciśnij przycisk WYŚLIJ.

Możesz także wykorzystać masową wysyłkę SMS, by poinformować pacjentów, że praca gabinetu nie ulega zmianie z prośbą o punktualne przybycie na wizytę, bez osób towarzyszących.

KROK 4. WDROŻENIE TELEKONSULTACJI

Jeśli zdecydowałeś się przyjąć pacjentów w ramach konsultacji online, dodaj do naszego kalendarza taką usługę, tak aby konsultant Proassist mógł zapisywać zainteresowanych pacjentów.

Jak dodać usługę Telekonsultacja?
Z bocznego menu kliknij w zakładkę USŁUGI, a następnie kliknij w zakładkę DODAJ NOWĄ+.

Wybierz z listy KONTRAHENTA → zaznacz GABINET → wybierz SPECJALISTĘ, któremu chcesz dodać daną usługę → z listy wybierz NOWA USŁUGA → wpisz NAZWĘ USŁUGI, CZAS, CENĘ w odpowiednie pola → zaznacz checkbox POKAŻ NA WIDGECIE → PRZYPISZ KOLOR danej usłudze → zatwierdź ZAPISZ I ZAKOŃCZ.

W trakcie takiej konsultacji lekarz ma możliwość wystawienia e recepty. Pacjent otrzyma z systemu Proassist wiadomość SMS z informacją o wystawionej recepcie, a także kod, który upoważnia go do odbioru recepty w aptece.

O tym jak sprawnie zorganizować telekonsultację opiszemy w osobnym poście.

Mamy nadzieję, że nasz poradnik okaże się przydatny w tym trudnym dla wszystkich okresie. Nie pozostaje nam nic innego jak życzyć wszystkim zdrowia i spokoju ducha! 🙂

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin