Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Jak zarządzać użytkownikami?

Legenda:

SA – Superadministrator – ma dostęp do administrowania całego systemu

K – Konsultant Proassist

A – Administrator – pełny widok, administrator jest dodawany tylko przez właścicieli sytemu.

R – Rejestratorka – Może swobodnie zarządzać użytkownikami, jak również kalendarzem wizyt wszystkich użytkowników (m.in.dodawanie, usuwanie, edycja terminów wizyt, edycja godzin pracy i wiele innych). Można wybrać jedną rejestratorkę do zarządzania wszystkimi gabinetami bądź osobne rejestratorki do każdego gabinetu.

S – Specjalista – może zarządzać swobodnie jednie swoim kalendarzem wizyt.

O – Obserwator – możliwość podglądu kalendarza, bez opcji edycji.

Zarządzanie użytkownikami odbywa się poprzez zakładkę UŻYTKOWNICY w bocznym menu. Po kliknięciu w tę zakładkę wyświetli się lista użytkowników. Aby nimi zarządzać należy wybrać górną zakładkę WSZYSCY

JAK DODAĆ UŻYTKOWNIKA?

Kliknij w Menu UŻYTKOWNICY. Następnie wciśnij przycisk DODAJ UŻYTKOWNIKA +

Po wypełnieniu danych i nadaniu odpowiednich uprawnień, naciśnij przycisk ZAPISZ I PRZYDZIEL PLACÓWKI.

 

Historię użytkownika możesz podejrzeć klikając w ikonkę Historia znajdującą się w prawym górnym rogu listy.

Edycja użytkownika możliwa jest poprzez kliknięcie ikonki Edytuj w prawym górnym rogu listy. 

Usunąć użytkownika możesz klikając w różową ikonkę kosza na końcu (Usuń).