Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Ustawienie wizyty online – telekonsultacja

Wybierz z bocznego menu USŁUGI, kliknij w górną zakładkę  RECEPCYJNE, a następnie kliknij zielony przycisk DODAJ NOWĄ+ w prawym górnym rogu.

W panelu wyskakującym z prawej strony wypełnij dane wpisując nazwę kontrahenta, a następnie klikając w odpowiednie checkboxy wybierz placówki i specjalistów, do których chcesz przypisac daną usługę.

Kolejny krok to nazwa usługi, którą należy wybrać. W przypadku nowej usługi typu telekonsultacja wybieramy z listy opcję NOWA USŁUGA i wpisujemy jej nazwę (telekonsultacja, konsultacja on-line) uwzględniając czas i cenę tej usługi. Teraz zaznacz opcję Pokaż na widgecie klikając w okienko po prawej stronie i wybierz kolor dla usługi klikając kółeczko z danym kolorem. 

Wypełnij pola Informacje dodatkowe dla rejestracji telefonicznej – kwestie, które należy przekazać pacjentowi podczas zapisu na wizytę, oraz Informacje wysyłane na mailu dla pacjenta – kwestie dotyczące wizyty, wysyłane do pacjenta w wiadomości e-mail.

Na koniec zatwierdź dane klikając przycisk ZAPISZ.