Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Jak dodać nową usługę do specjalisty?

Jeśli chcesz dodać nową usługę do specjalisty, wybierz zakładkę USŁUGI  z bocznego menu, a następnie kliknij zielony przycisk DODAJ NOWĄ+ w prawym górnym rogu.

W panelu wyskakującym z prawej strony wybierz kontrahenta, placówkę, do której chcesz przypisać usługę, a następnie specjalistę, który będzie ją świadczył (zaznacz odpowiedni checkbox przy nazwisku). 

Teraz wybierz z listy opcję NOWA USŁUGA, a następnie wpisz jej nazwę i cenę oraz czas jej wykonywania. Zaznacz checkbox POKAŻ NA WIDGECIE i przypisz jej kolor.

W polu „Informacje dodatkowe dla rejestracji telefonicznej” umieść istotne wiadomości, które konsultant ma przekazać pacjentowi podczas rejestracji telefonicznej.

W polu „Informacje dodatkowe wysyłane w mailu dla pacjenta” wpisz kwestie, które chcesz przekazać pacjentowi w wiadomości e-mail.

Jeśli chcesz dodać kolejną usługę od razu – kliknij w opcję ZAPISZ I DODAJ KOLEJNĄ. Jeśli natomiast chcesz zakończyć już swoje działania – zatwierdź je wybierając przycisk ZAPISZ I ZAKOŃCZ.